ببینید؛ تریلر تازه گیم پلی بازسازی متال گیر سالید 3 منتشر شد

به گزارش مجله فان پی سی، به تازگی تریلر جدیدی از بازسازی متال گیر سالید 3 (Metal Gear Solid Delta: Snake Eater)، منتشر شده که گیم پلی بازی را نشان می دهد.

ببینید؛ تریلر تازه گیم پلی بازسازی متال گیر سالید 3 منتشر شد

نسخه اصلی متالیر سالید 3 اولین بازی در مجموعه متال گیر است که ماموریت بیگ باس را برای خراب کردن یک ابر سلاح شوروی در طول جنگ سرد را پوشش می دهد. بسیاری آن را نه تنها برترین بازی این سری، بلکه یکی از برترین بازی های ویدیویی تاریخ می دانند. سال گذشته، کونامی (Konami) در جریان رویداد State of Play از بازسازی این اثر با آنریل انجین 5 اطلاع داد. از آن موقع تا به امروز، جزئیات کمی منتشر شده است و فارغ از تریلر زمان معرفی، تعیین شد که دیوید هایتر (David Hayter)، نقش خود را به وسیله صدایی که از بازی اصلی به صورت مججد استفاده خواهد شد، بازی خواهد نمود.

حال تریلر جدیدی از گیم پلی بازی در رویداد Xbox Games Showcase 2024 منتشر شده که با اسکورت شدن نیکد اسنیک (Naked Snake) به محل آخرین ماموریت خود آغاز می گردد و در عین حال در خصوص چگونگی استفاده از مخفی کاری برای جلوگیری از شناسایی شدن به وسیله دشمن شرح داده می گردد. فرمانده اسنیک بعلاوه معنای نام رمز او را فاش می نماید. ظاهرا نیکد اسنیک باید بدون هیچ سلاح یا تجهیزاتی آغاز به کار کند.

البته به نظر نمی رسد که این ماموریت برای بیگ باس آینده پس از ر ها شدن به جنگل، مشکل چندانی ایجاد کند. آخرین تریلر متال گیر سالید دلتا او را در حال عبور از نیرو های متخاصم در یک مونتاژ گیم پلی به نمایش می گذارد. اسنیک پشت درختان و دیگر موانع طبیعی قایم می گردد، روی زمین می خزد، از لبه پل طنابی حرکت می نماید تا دیده نگردد و حتی از نوعی پوشش سر شبیه تمساح برای پنهان شدن در آب استفاده می نماید. اسنیک بعلاوه باید حیوانات را برای غذا شکار کند.

تریلر بازی بعلاوه اسنیک را در نبرد نشان می دهد. او می تواند از نزدیک با دشمنان درگیر گردد و یا با یک تک تیرانداز از دور، آن ها را از میان بردارد. در انتها، او حتی یک هلیکوپتر را با استفاده از یک موشک انداز نابود می نماید و پس از آن با باس، مربی قدیمی خود روبرو می گردد.

بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه های شخصی در دست توسعه است. این بازی در حال حاضر تاریخ انتشار تعیینی ندارد اما به نظر نمی رسد که تا 2025 منتشر گردد. می توانید در ادامه تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 خرداد 1403 بروزرسانی: 21 خرداد 1403 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 1481

به "ببینید؛ تریلر تازه گیم پلی بازسازی متال گیر سالید 3 منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ تریلر تازه گیم پلی بازسازی متال گیر سالید 3 منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید