ایرادات هواپیماها تا قبل از سفرهای نوروزی رفع می شوند

به گزارش مجله فان پی سی، با برطرف ایرادهای هواپیما، ایمنی پروازها بیشتر می گردد

با توجه به رسیدن ایام تعطیلات و بیشتر شدن سفر و گردشگری در میان هموطنان عزیزمان و افزایش تعداد سفرهای داخلی و بخصوص خارجی، هواپیماها بیشتر از قبل در مرکز توجه قرار می گیرند و به علت استفاده بیشتر مسافران از هواپیماها، اعلام شده که ایرادهای فنی و نقص های هواپیماها تا قبل از آغاز ایام تعطیل تماما برطرف و رجوع می گردد. با خبرنگاران همراه باشید:

ایرادات هواپیماها تا قبل از سفرهای نوروزی رفع می شوند

تمهیدات نوروزی در حوضه پروازها

معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشور، آقای مرتضی دهقان در این مورد گفت: ایرادهای هواپیماها تا قبل از آغاز سال نو کاملا برطرف می گردد. در بیست و چهارمین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر که با حضور نمایندگان دستگاه های عضو در محل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار گشت، آقای دهقان گفت حدود 2 ماه است که برطرف ایرادات هواپیما در دستور کار قرار گرفته است و بنابراین بر اساس برنامه ریزی های اجرا شده تا قبل از آغاز سال نو به خاتمه می رسد.

ظاهرا هنوز شرکت های هواپیمایی نرخ های خود را اعلام ننموده اند چون آقای دهقان در ادامه حرف هایش اضافه نموده که شرکت های هواپیمایی باید هر چه زودتر نرخ های خود را اعلام نمایند؛ تا از هر تخلفی در این زمینه جلوگیری گردد. معاون هوانوردی کشور در آخر گفت که به علت آزادسازی نرخ ها، باید گشت های مشترکی برنامه ریزی گردد تا از هر تخطی ای از قانون در این زمینه جلوگیری گردد.

منبع: الی گشت
انتشار: 6 فروردین 1401 بروزرسانی: 6 فروردین 1401 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 1172

به "ایرادات هواپیماها تا قبل از سفرهای نوروزی رفع می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایرادات هواپیماها تا قبل از سفرهای نوروزی رفع می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید