اولویت های توسعه صنعتی مورد توجه مسئولین خراسان شمالی قرار گیرد

به گزارش مجله فان پی سی، حسن نادری در مصاحبه با خبرنگارانافزود: خوشبختانه خراسان شمالی در جذب سرمایه گذار پتانسیل و ظرفیت های خوبی دارد که باید از این ظرفیت ها به نحو مطلوب استفاده گردد.

اولویت های توسعه صنعتی مورد توجه مسئولین خراسان شمالی قرار گیرد

وی جذب سرمایه گذار را در توسعه همه جانبه استان مورد توجه قرار داد وگفت: با توجه به موقعیت خوب خراسان شمالی، ایجاد صنایع تبدیلی سبب پیشرفت و توسعه و مهم تر از آن موجب ایجاد اشتغال پایدار می گردد.

وی نقش شرکت شهرک های صنعتی را به عنوان متولی صنایع کوچک در توسعه صنعتی خراسان شمالی مهم دانست و اضافه نمود: وجود 14 شهرک و ناحیه صنعتی با امکانات زیربنایی مناسب در استان شرایط ویژه ای را برای جذب سرمایه گذار صنعتی فراهم نموده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی گفت: شناسایی اولویت های استان و اطلاع رسانی علاوه بر برطرف مسائل در حوزه های مختلف زمینه حمایت های مناسب از سرمایه گذاران را نیز فراهم می نماید.

وی همچنین در مورد برطرف مسائل بیکاری اضافه نمود: توسعه استان در بخش های مختلف صنعتی، گردشگری، کشاورزی و ... سبب توسعه مالی و به دنبال آن اشتغالزایی و برطرف معضل بیکاری در استان می گردد.

نادری توضیح داد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی درراستای توسعه مالی و سرمایه گذاری اهتمام ویژه ای دارد وبه طور قطع سرمایه گذاری و حمایت از سرمایه گذاران را یکی از مهم ترین راه های توسعه استان می داند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 10

به "اولویت های توسعه صنعتی مورد توجه مسئولین خراسان شمالی قرار گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولویت های توسعه صنعتی مورد توجه مسئولین خراسان شمالی قرار گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید