الاحبابی: برای پیروزی مقابل ایران سخت مبارزه می کنیم، آنها حریفی قدرتمند و باتجربه هستند

به گزارش مجله فان پی سی، بندر الاحبابی، بازیکن تیم ملی فوتبال امارات می گوید که او و هم تیمی هایش برای ملاقات مقابل ایران آماده هستند و برای کسب پیروزی سخت مبارزه می نمایند.

الاحبابی: برای پیروزی مقابل ایران سخت مبارزه می کنیم، آنها حریفی قدرتمند و باتجربه هستند

به گزارش خبرنگاران، بندر الاحبابی، بازیکن تیم ملی فوتبال امارات در نشست خبری پیش از ملاقات این تیم مقابل ایران در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی گفت: قول می دهم تمام کوشش مان را برای دستیابی به نتیجه ای خوب که شانس ما را برای صعود در این مرحله افزایش دهد، به کار بگیریم.

وی اضافه نمود: تیم ما آمادگی کامل برای تقابل با ایران را دارد و تمرینات آماده سازی خوبی برای این بازی انجام دادیم. تمرکز بسیار خوبی هم داریم و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم.

بازیکن تیم ملی فوتبال امارات اعلام کرد: امیدوارم که من و هم تیمی هایم برای ارائه برترین عملکردمان و پیروزی مقابل ایران، پیروز باشیم. ما در دو بازی قبلی، فرصت هایی که داشتیم را از دست دادیم، اما اگر بتوانیم در این بازی از فرصت ها به خوبی استفاده کنیم، می توانیم برنده شویم.

الاحبابی بعلاوه گفت: با حریفی بازی داریم که بسیار قدرتمند است و با تجربه، اما ما هم به توانایی های خود ایمان داریم و برای رسیدن به خواسته های مان سخت مبارزه خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 آبان 1400 بروزرسانی: 7 آبان 1400 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 1009

به "الاحبابی: برای پیروزی مقابل ایران سخت مبارزه می کنیم، آنها حریفی قدرتمند و باتجربه هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الاحبابی: برای پیروزی مقابل ایران سخت مبارزه می کنیم، آنها حریفی قدرتمند و باتجربه هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید