استقلال نفت را برد؛ آماده برای داربی 98

به گزارش مجله فان پی سی، در آخرین دیدار از روز اول هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال، استقلال و صنعت نفت آبادان از ساعت 20 در ورزشگاه آزادی مقابل هم صف آرایی کردند که این دیدار با یک گل به نفع شاگردان فرهاد مجیدی سرانجام یافت.

استقلال نفت را برد؛ آماده برای داربی 98

امیرحسین حسین زاده در دقیقه 32 برای استقلال گل زد.

با این پیروزی، استقلال 54 امتیازی شد و نوار شکست ناپذیری آبی ها در این فصل به 22 هفته رسید و از سوی مقابل اختلاف امتیاز آبی ها در صدر جدول با پرسپولیس در عدد 6 باقی ماند. به این ترتیب استقلال در شرایط کاملا خوب و آیده آل آماده داربی 98 تهران شد. صنعت نفت آبادان هم که هفته قبل پرسپولیس را شکست داده بود، با 30 امتیاز در عدد 30 و رتبه هفتم جدول جا خوش کرد.

نیمه اول

در دقیقه 10، ضربه سر چکشی آرمان رمضانی در آستانه ورود به دروازه صنعت نفت از طریق فرزین گروسیان دفع شد.

در دقیقه 12 ارسال توپ به روی دروازه صنعت نفت آبادان از روی نقطه کرنر، با ضربه سر رافائل سیلوا از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 18، ارسال یامگا به داخل محوطه جریمه، با کنترل خوب حسین زاده همراه بود که در آخرین لحظات، مدافع نفت، توپ را دفع کرد و در ادامه با برخورد به پای آمانوف به بیرون رفت.

گل: در دقیقه 32، روی ارسال بسیار خوب کوین یامگا به داخل محوطه شش قدم صنعت نفت، امیرحسین حسین زاده روی سر امید خالدی، ضربه سر زد و دروازه حریف را گشود.

در دقیقه 37، شوت محمود مطلق زاده به سمت چارچوب دروازه حسینی، با مشت و دفع توپ از طریق کاپیتان استقلال همراه بود.

نیمه دوم

در دقیقه 52، عارف غلامی روی توپ سرگردان در داخل محوطه جریمه، پیروز به گشودن دروازه گروسیان شد، اما کمک داور این گل را در موقعیت آفساید تشخیص داد.

در دقیقه 56، حرکت انفرادی آمانوف به نفوذ حسین زاده منجر شد و در ادامه پاس رو به عقب او به مهدی پور رسید که قدر این موقعیت مناسب را ندانست. در دقیقه 71، فرصت خوب برای حردانی خلق شد که شوت او به اوت رفت.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، صالح حردانی (وریا غفوری 81)، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی، مهدی مهدی پور، عزیزبک آمانوف (سعید مهری 81)، رضا آذری (زبیر نیک نفس 46)، امیرحسین حسین زاده (سبحان خاقانی 75)، کوین یامگا و آرمان رمضانی (ارسلان مطهری 57).

ترکیب صنعت نفت آبادان: فرزین گروسیان، رضا یزدان دوست، میثم تهی دست، احمد شریعت زاده (فاخر تهامی 39)، امید خالدی، مهدی حنفی، محمود مطلق زاده، حسن بیت سعید، محمدرضا غبیشاوی (مهدی ممی زاده 39)، طالب ریکانی، شروین بزرگ.

منبع: فرارو
انتشار: 19 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1401 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 1208

به "استقلال نفت را برد؛ آماده برای داربی 98" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال نفت را برد؛ آماده برای داربی 98"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید