تور دهلی: آذرباد: عنوان برترین گل ساز لیگ؟ چرا که نه، بازیکن تراکتور هند پنالتی انجام داد

به گزارش مجله فان پی سی، بازیکن مس رفسنجان معتقد است نباید روی این تیم فشار روانی ایجاد کرد.

تور دهلی: آذرباد: عنوان برترین گل ساز لیگ؟ چرا که نه، بازیکن تراکتور هند پنالتی انجام داد

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور دهلی ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، مس رفسنجان در هفته نهم لیگ برتر فوتبال پیروز شد با نتیجه 3 بر 2 تراکتور را شکست دهد و با 17 امتیاز بالاتر از استقلال در رده پنجم جدول رده بندی قرار بگیرد. برترین بازیکن مس در ملاقات مقابل تراکتور، محسن آذرباد بود که با دو پاس گلی که به هم تیمی هایش داد، نقش به سزایی در برد مس داشت. هم چنین آذرباد تعداد پاس گل هایش را به عدد 4 رساند و به صدر جدول پاس گل دهندگان لیگ برتر صعود کرد.

محسن آذرباد در گفت وگو با خبرنگاران درباره عملکرد مس رفسنجان مقابل تراکتور و بردی که کسب کردند، اظهار کرد: ما پیش بینی نموده بودیم که بازی سختی مقابل تراکتور داشته باشیم ولی خدا را شکر با بررسی خوبی که از حریف داشتیم، عملکرد خوبی داشتیم. هم چنین می دانستیم که در زمین خودمان می توانیم بهتر بازی کنیم و به همین علت از همان ابتدا، فشار زیادی به تراکتور وارد کردیم و در نهایت توانستیم پیروز از زمین بازی خارج شویم.

این بازیکن مس رفسنجان که در فصول 97-96، 98-97 و 99-98 لیگ یک به ترتیب با 11، 9 و 18 پاس گل، برترین گل ساز این رقابت شده بود، در پاسخ به این سوال که آیا می تواند این عنوان را در لیگ برتر هم تکرار کند، شرح داد: من از بابت پاس گل هایی که می دهم خوشحالم و خدا را شاکر هستم. پیش بینی آینده سخت است ولی کوشش می کنم که برترین عملکرد را هم برای تیم و هم برای شخص خودم داشته باشم. عنوان برترین گل ساز لیگ برتر، چیز دور از دسترسی نیست چون این عنوان را در لیگ یک بارها کسب نموده ام.

او در ادامه گفت وگویش با خبرنگاران درباره نحوه رخ دادن پنالتی روی منشا در بازی با تراکتور خاطرنشان کرد: من هیچوقت راجع به داوری صحبت نکردم و نمی کنم. من به داور و تصمیماتش احترام می گذارم. داوران هم بعضا اشتباه دارند و امیدوارم هر چه زودتر VAR به فوتبال ایران بیاید تا تیمی از داوری متضرر نشود. درباره صحنه پنالتی با تراکتور هم کارشناسان باید نظر بدهند اما چیزی که ما درون زمین دیدیم، این بود که توپ به دست مدافع تراکتور برخورد کرد و داور خطای هند پنالتی خاطرنشان کرد.

آذرباد در انتها درباره افزایش توقعات از مس رفسنجان و تاثیرش روی عملکرد این تیم گفت: جایگاه مشخص کرد برای تیم فشار ایجاد می نماید و کار درستی نیست. مهم این که ما، اعضای تیم تمام کوشش و انرژی مان را بگذاریم تا برترین عملکرد ممکن را داشته باشیم. با چند برابر کردن کوشش مان می توانیم جایگاه خوبی کسب کنیم. در کل هدف ما این است که بازی به بازی پیش برویم و رشد کنیم. در آخر امیدوارم بتوانیم در کنار مجموعه خوب مس رفسنجان نتایج خوبی کسب کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 دی 1400 بروزرسانی: 4 دی 1400 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 1076

به "تور دهلی: آذرباد: عنوان برترین گل ساز لیگ؟ چرا که نه، بازیکن تراکتور هند پنالتی انجام داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دهلی: آذرباد: عنوان برترین گل ساز لیگ؟ چرا که نه، بازیکن تراکتور هند پنالتی انجام داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید