پیگیری ویژه مشکل حقوق و بیمه آبداران خوزستان ، 2 ماه حقوق واریز شد

به گزارش مجله فان پی سی، خبرنگاران/خوزستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با بیان این که مشکل حقوق و بیمه آبداران استان را به صورت ویژه پیگیری می کنیم، گفت: امروز دو حقوق به آبداران خوزستان واریز شد.

پیگیری ویژه مشکل حقوق و بیمه آبداران خوزستان ، 2 ماه حقوق واریز شد

محمدرضا کرمی نژاد در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: مشکل حقوق و بیمه پرسنل آبدار در استان را به صورت ویژه پیگیری می کنیم و امیدواریم مسائل آن ها به سرعت حل گردد.

وی اضافه کرد: براساس پیگیری های صورت گرفته امروز نیز دو حقوق به حساب تمام آبداران در استان واریز شده است.

مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان گفت: بعلاوه مشکل بیمه آبداران را امروز با جلسه ای با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور پیگیری می کنم.

کرمی نژاد عنوان نمود: مبلغ 10 میلیارد تومان از اعتبار تخصیص یافته از محل یاری زیان، به حساب آبفا خوزستان جهت پرداخت حقوق واریز شده بود که این اعتبار خاص نیروهای آبدار، از محل یاری زیان بود و مابقی آن که بالغ بر 2 میلیارد تومان بود را از حساب شرکت برای پرداخت دو حقوق تامین کردیم تا بتوانیم دو حقوق کامل را پرداخت کنیم.

وی بیان نمود: در مدت سه ماهه گذشته 6 حقوق به آبداران پرداخت شده است و امیدواریم سایر مسائل آن ها نیز به سرعت مرتفع گردد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان توضیح داد: در بحث قراردادها که دغدغه آبداران است، باید مجوز از آبفا کشور دریافت گردد و منتظر دستورات تهران هستیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 آذر 1400 بروزرسانی: 10 آذر 1400 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 1050

به "پیگیری ویژه مشکل حقوق و بیمه آبداران خوزستان ، 2 ماه حقوق واریز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگیری ویژه مشکل حقوق و بیمه آبداران خوزستان ، 2 ماه حقوق واریز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید