ورود سامانه بارشی تازه از روز پنج شنبه به اصفهان

به گزارش مجله فان پی سی، کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه بارشی نو به غرب استان از روز پنج شنبه 12 اسفند اطلاع داد.

ورود سامانه بارشی تازه از روز پنج شنبه به اصفهان

حجت الله علی عسگریان گفت:با ورود سامانه بارشی نو بارش برف و باران در نیمه غربی و جنوبی و با شدت کمتر در سایر نواحی پیش بینی می گردد.

او با اشاره به احتمال وقوع کولاک در نواحی کوهستانی و مرتفع و نیز بسته شدن راه های روستایی بر اثر بارش برف، گفت: لغزندگی جاده ها، آبگرفتگی معابر شهری و اختلال در تردد محور های مواصلاتی در روز های سرانجام هفته دور از انتظار نیست.

همزمان با بارش در نیمه غربی و جنوبی اصفهان، در نیمه شرقی استان وزش باد شدید و وقوع طوفان لحظه ای توأم با گردوخاک محلی پیش بینی می گردد و احتمال شکستن درختان فرسوده و آسیب به سازه های موقت مانند گلخانه ها و تابلو های تبلیغاتی وجود دارد.

علی عسگریان با بیان اینکه وزش باد به نسبت شدید تا شدید روز آدینه در سراسر استان پیش بینی می گردد، گفت: روز شنبه نیز دمای هوای استان افت محسوسی خواهد داشت.

دمای هوا در 24 ساعت آینده تغییر محسوسی نداردو بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم ترین ساعات امروز به 19 درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به سه درجه سانتیگراد بالای صفر می رسد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان می گوید میمه با دمای سه درجه سانتیگراد زیر صفر و خوروبیابانک با دمای 24 درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم ترین نقاط استان پیش بینی می گردد.

خبرنگاران اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1401 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 1200

به "ورود سامانه بارشی تازه از روز پنج شنبه به اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود سامانه بارشی تازه از روز پنج شنبه به اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید