واکنش سرمربی تنیس روی میز به نقدها بازیکنان

به گزارش مجله فان پی سی، سرمربی تیم ملی تنیس روی میز گفت: آیین نامه انتخابی تیم ملی را من تدوین نکردم و برای برطرف ایراد هم یک دور انتخابی دیگر برگزار کردیم.

واکنش سرمربی تنیس روی میز به نقدها بازیکنان

جمیل لطف الله نسبی در گفت وگو با خبرنگاران درباره نقدها بعضی بازیکنان تنیس روی میز نسبت به اشتباه آیین نامه انتخابی و اینکه سرمربی این آیین نامه را تدوین نموده است، اعلام کرد: من آیین نامه را تنظیم ننموده ام و 12 نفر در جلسه بودیم و برای بند های آن رای گیری شد. یک جای کار ایراد پیدا کرد که جلسه گذاشتیم در نهایت این تصمیم گرفته شد که برای برطرف این ایراد، یک دور دیگر انتخابی برای نفرات بازنده بگذارند تا حقی از کسی ضایع نگردد و نفر پنجم تیم ملی انتخاب گردد.

او ادامه داد: قبلا انتخاب نفر پنجم برعهده کادرفنی بود که فارغ از نتیجه مسابقه انتخابی، می توانست بازیکن را انتخاب کند اما این حق را از خودمان گرفتیم و یک دور انتخابی دیگر برگزار کردیم که سروش امیری نیا پیروز شد به عضویت تیم ملی در بیاید.

لطف الله نسبی در پاسخ به این پرسش که چرا وقتی متوجه ایراد آیین نامه شدند، اقدام به اصلاح آن نکردید؟ توضیح داد: ما با ریاست فدراسیون و دیگر دوستان جلسه داشتیم و گفتند آیین نامه را تغییر ندهیم اما یک انتخابی دیگر بگذاریم تا حقی از کسی ضایع نگردد و هر کسی که می خواهد بیاید بازی کند اما دو نفر خودشان نیامدند و ما این کار را کردیم تا همه شانس داشته باشند و اگر آیین نامه ایرادی داشته در این صورت آن را برطرف کنیم.

او در خصوص ترکیب تیم ملی برای بازی های کشورهای اسلامی، بازی های آسیایی و قهرمانی تیمی دنیا گفت: ترکیب تیم متشکل از بازیکنان باتجربه و جوان است. امیر حسین هدایی بازیکن جوان و با انگیزه ای است که به همراه نوشاد و نیما و افشین نوروزی تیم خوبی تشکیل داده اند. سروش امیری نیا برای اولین بار به عضویت تیم ملی در آمد. او بازی های خوبی در لیگ و انتخابی تیم ملی انجام داد و با شایستگی به تیم ملی راه یافت. امیدوارم تا رویدادهای پیش رو تدارکات خوبی برایشان فراهم کنیم و تمرینات خوبی داشته باشند و در نهایت به برترین نتیجه برسند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1401 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 1209

به "واکنش سرمربی تنیس روی میز به نقدها بازیکنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش سرمربی تنیس روی میز به نقدها بازیکنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید