وام 30 میلیون تومانی برای رانندگان تاکسی

به گزارش مجله فان پی سی، اسماعیل بیگی گفت: تسهیلات 30 میلیون تومانی مانند وام است که در قالب کارت اعتباری به رانندگان داده می گردد.

وام 30 میلیون تومانی برای رانندگان تاکسی

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مهدی اسماعیل بگی، مدیرعامل سازمان نظارت و تاکسیرانی در آیین انعقاد توافقنامه همکاری بین سازمان تاکسیرانی و شرکت ایساکو درباره فعالیت تاکسیرانی در کشور گفت: حدود 80 هزار تاکسی در سطح شهر فعالیت دارند.

وی گفت: این تاکسی ها حدود 22 درصد حمل و نقل شهر تهران را به عهده دارند؛ این عدد زمانی خودش را نشان می دهد که تقریبا به میزان حمل و نقل مترو، سفر حمل و نقلی در شهر تهران داریم.

مدیرعامل سازمان نظارت و تاکسیرانی درباره انعقاد این تفاهم نامه گفت: طبق تفاهم نامه ای که امروز صورت گرفت، قرار شد قطعات و لوازم یدکی مورد احتیاج تاکسی های شهری به وسیله شرکت ایساکو تامین گردد.

وی گفت: با ارائه این خدمات به جامعه رانندگان تاکسی می خواهیم باری از مسائل آن ها کم کنیم و حسن این اتفاق این است که با قیمتی تضمین شده و باکیفیت، محصولات مورد احتیاج را برای رانندگان تاکسی تامین کنیم.

اسماعیل بگی گفت: در فاز اول، اطلاعات 5000 نفر از جامعه رانندگان را به شرکت ایساکو اعلام کردیم و قرار است این تعداد به تمامی رانندگان شهر تهران توسعه یابد. در حال حاضر، این فهرست به شرکت ایساکو اعلام شد و قرار است شرکت این اطلاعات را بارگذاری کند.

وی گفت: بعد از اینکه این اطلاع رسانی صورت گرفت، رانندگان به ایساکو کارت مراجعه می نمایند و تسهیلات مورد احتیاج را دریافت می نمایند و منبع تامین اقتصادی این کارت به وسیله سازمان های خارج از تاکسیرانی و ایساکو صورت می گیرد.

اسماعیل بگی گفت: این تسهیلات مانند وام می ماند که در قالب کارت اعتباری به رانندگان داده می گردد و آن ها هم با دریافت این تسهیلات، اقساطش را پرداخت می نمایند. مبلغ این کارت تا سقف 30 میلیون تومان است.

منبع: فرارو
انتشار: 13 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1401 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 1201

به "وام 30 میلیون تومانی برای رانندگان تاکسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وام 30 میلیون تومانی برای رانندگان تاکسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید