هزینه رهن خانه نوساز در روز های آخر سال

به گزارش مجله فان پی سی، دو هفته آخر 1401 است و آخرین فرصت برای جابه جایی های این طرف سال. بیش از آنکه مستاجران نگران باشند، صاحب خانه هایی که دنبال مستاجر نو می گردند نگران خالی ماندن واحدهایشان هستند. در تهران اگر بخواهید یک واحد نوساز دو خوابه که بین 80 تا 100متر وسعت دارد و به کار خانواده های سه و چهار نفره می خورد را رهن کنید، باید حداقل 800 میلیون تومان پول کنار گذاشته باشید. البته این قیمت مربوط به واحد هایی است که نوساز هستند و در منطقه ها مرکزی مرکز قرار گرفته اند.

هزینه رهن خانه نوساز در روز های آخر سال

به گزارش روزنامه هفت صبح، بالاترین اندازه رهن در این محله ها و با این مشخصات، یک میلیارد و 500 میلیون تومان است. اما در شهر های دیگر، به ندرت اندازه رهن معین شده برای خانه های نوساز دو خوابه و فول امکانات از 500 میلیون تومان بالاتر است و تقریبا می گردد گفت رهن میلیاردی برای چنین متراژ هایی مرسوم نیست. در شیراز حتی با 180 میلیون تومان هم می توانید یک واحد با مشخصاتی که گفتیم برای رهن پیدا کنید. اما قیمت پایه رهن در کلانشهر های دیگر مانند کرج، اصفهان، مشهد، تبریز و اهواز، 250 میلیون تومان است.

در کرج گران ترین اندازه رهن برای دوخوابه های با متراژ میانه 800 میلیون تومان است. در مشهد بالاترین رهن معین شده به 770 میلیون تومان می رسد و اگر در شیراز بخواهید خانه ای فول امکانات و نوساز و دو خوابه رهن کنید باید حداکثر 850 میلیون تومان رهن کنید. در محله های میانه اصفهان اندازه رهن در بیشترین حالت 650 میلیون تومان است و ساکنان اهواز برای خانه های نوساز مناسب برای خانواده های میانه در بیشترین حالت 400 میلیون تومان پرداخت می نمایند. در تبریز حداکثر مبلغ رهن 450 میلیون تومان است.

تهران؛ از 810 میلیون

یک خانه 90 متری در محله سعادت آباد که سال 1400 ساخته شده و دو خوابه است، یک میلیارد و 500 میلیون تومان رهن داده می گردد. این واحد مسکونی در طبقه سوم از ساختمانی پنج طبقه قرار گرفته و دارای آسانسور، انباری و پارکینگ است و سالن اجتماعات دارد.

دسترسی این ساختمان خوب توصیف شده و نور داخل خانه هم خوب است. با 820 میلیون تومان می توانید یک واحد 85 متری و یک سال ساخت در سهروردی رهن کنید که دو خوابه به شمار میرود و امکانات کاملی دارد. این خانه پرنور و پر از پنجره است. در بین آگهی ها به یک خانه 93 متری در ستارخان برخوردیم که سال قبل ساخته شده و دو اتاق دارد.

این واحد در طبقه دوم قرار گرفته و البته نورش تعریفی ندارد و 810 میلیون تومان رهن داده می گردد. اگر بخواهید در گیشا خانه ای کلید نخورده رهن کنید، باید یک میلیارد و 100 میلیون تومان پول داشته باشید. البته این قیمت مربوط به یک واحد 83 متری و ساخت سال 1401 است که دو اتاق خواب دارد و از امکاناتی مانند انباری، پارکینگ و آسانسور و بالکن برخوردار شده. فاصله این ساختمان تا بوستان مصاحبه، با پای پیاده کمتر از 10 دقیقه است.

در مرزداران با یک میلیارد و 200 میلیون تومان می توانید یک واحد 87 متری و نوساز را رهن کنید که دو خواب دارد و در طبقه سوم قرار گرفته. این خانه فول امکانات است و کمد دیواری بزرگ در هر دو اتاق و تعداد زیادی پنجره دارد.

کرج؛ از 250 میلیون

برای رهن کردن یک خانه 80 متری و نوساز در عظیمیه کرج به 650 میلیون تومان پول احتیاج دارید. این خانه همین سال جاری ساخته شده و دو اتاق خواب دارد و در طبقه چهارم قرار گرفته است. اگر از نظر امکانات چنین خانه ای می پرسید باید بگوییم که آسانسور، انباری و پارکینگ و یک لابی مجهز دارد و نورش هم خوب است. رهن معین شده برای یک واحد 90 متری نوساز در گلشهر که امکانات آن کامل است و دو اتاق دارد، 380 میلیون تومان معین شده. این خانه در طبقه ششم از ساختمانی هفت طبقه قرار گرفته و دارای تراس است.

هر دو اتاق این واحد دارای کمد دیواری های جا دار هستند. یک واحد 90 متری در مهرشهر که سال جاری ساخته شده با قیمت 270میلیون تومان رهن داده می گردد. این خانه دو اتاق خواب دارد و از امکاناتی مانند آسانسور، انباری و پارکینگ برخوردار است و دسترسی خوبی هم دارد. اگر دنبال خانه 100 متری نوساز در منظریه باشید، می توانید با پرداخت 300 میلیون تومان یک واحد دو خوابه و فول امکانات رهن کنید که در طبقه سوم قرار گرفته و نور خوب و بالکن قابل چیدمان دارد.

مبلغ معین شده برای رهن خانه ای 80 متری که سال 1400 ساخته شده و در منطقه مارلیک قرار گرفته، 250 میلیون تومان است. این واحد مسکونی که در طبقه دوم قرار گرفته چندان پرنور نیست، اما اتاق هایش جادار به حساب می آیند. در دنیا شهر با 800 میلیون تومان می توانید یک خانه 100 متری رهن کنید که دارای آسانسور، انباری و پارکینگ است و سال قبل ساخته شده. این خانه دو اتاق با نور زیاد دارد و از بالکن هم بهره برده است.

مشهد؛ از 250 میلیون

رهن یک خانه 100 متری و کلید نخورده در خیابان الهیه مشهد 320 میلیون تومان هزینه دارد. این خانه دو خوابه است و در طبقه چهارم ساختمانی پنج طبقه قرار گرفته و از امکاناتی نظیر آسانسور، انباری و پارکینگ برخوردار است. واحد مسکونی که در موردش صحبت می کنیم نور خوبی دارد و اتاق هایش هم بزرگ به نظر می رسند. مبلغ در نظر گرفته شده برای رهن یک خانه 90 متری در خیابان جانباز، 300 میلیون تومان است.

این واحد مسکونی دو اتاق خوابه، فول امکانات است و در طبقه همکف قرار گرفته است. در خیابان امام رضا برای رهن خانه 80 متری مناسب خانواده های چهار نفره که آسانسور، انباری و پارکینگ دارد، به 450میلیون تومان پول احتیاج دارید. این واحد در طبقه سوم از ساختمانی چهار طبقه قرار گرفته و سال جاری ساخت آن به خاتمه رسیده است و تراس بزرگی هم دارد. برای رهن خانه 100 متری در منطقه صیادشیرازی که ساختش سال 1400 است و دو اتاق دارد باید 300 میلیون تومان کنار بگذارید.

این واحد امکانات کاملی دارد و نورش هم خوب است، اما معماری داخلی آن چندان تعریفی ندارد. رهن واحد 100 متری نوساز در خیابان طبرسی شمالی 250 میلیون است که دو اتاق خواب با کمد دیواری دارد. این خانه فول امکانات است و در طبقه دوم قرار گرفته است و دسترسی آن بسیار خوب توصیف شده. اگر بخواهید در خیابان هفت تیر یک خانه 97 متری نوساز و کلید نخورده رهن کنید باید 350 میلیون تومان به حساب صاحبخانه بریزید. این خانه دو اتاق خواب دارد و از آسانسور، پارکینگ و انباری بهره مند است.

شیراز؛ از 180 میلیون

واحدی 90 متری در خیابان نیایش شیراز که دو خوابه است و آسانسور، انباری و پارکینگ دارد با قیمت 700 میلیون تومان رهن داده می گردد. این واحد مسکونی دو خوابه است و در طبقه اول قرار گرفته و از امکاناتی مانند آسانسور، انباری و پارکینگ بهره برده. نور خانه عالی است و دسترسی خوبی دارد و یکی از اتاق خواب ها دارای کمد دیواری بزرگ است. در شهرصدرا با 180 میلیون تومان می توانید یک خانه 100 متری و یک سال ساخت رهن کنید که دو اتاق خواب دارد و امکاناتش کامل است.

این خانه در طبقه چهارم از ساختمانی چهار طبقه قرار گرفته. اگر دنبال یک واحد دو خوابه مناسب برای خانواده ای میانه باشید که در خیابان قصرالدشت قرار گرفته و 100 متری است باید 770میلیون تومان پول بدهید. این خانه در طبقه سوم از ساختمان پنج طبقه قرار گرفته و آسانسور، انباری و پارکینگ است و دسترسی خوبی به مراکز خرید و درمانی و رستوران ها دارد. در عادل آباد باید 350 میلیون تومان پول بدهید تا یک خانه 100 متری و دو خوابه و دارای امکانات کامل را رهن کنید.

واحدی که ما به آگهی آن برخورده ایم در طبقه پنجم قرار گرفته و نور خوب و بالکن جاداری دارد. در خیابان ارم برای ساختمانی نوساز و واحدی 100 متری و دو خوابه که دارای آسانسور، انباری و پارکینگ است باید 850 میلیون تومان جهت رهن پرداخت کنید. این خانه در طبقه همکف قرار گرفته و ورودی مستقلی با دیگر طبقات ساختمان دارد. با پرداخت 550 میلیون تومان می توانید یک خانه 90 متری و دو اتاق خوابه را در خیابان جمهوری شیراز رهن کنید. این خانه دو اتاق دارد و امکاناتش کامل است.

اصفهان؛ از 250 میلیون

رهن معین شده برای یک واحد آپارتمان 90 متری که دو اتاق خواب و آسانسور، انباری و پارکینگ دارد، 250 میلیون تومان است. این ساختمان در خیابان بهارستان واقع شده و در طبقه همکف قرار گرفته است. با این حساب حتی اگر آسانسور هم نداشت، برای ساکنانش مسئله ای پیش نمی آمد. برای اینکه بتوانید در باغ دریاچه واحدی 90 متری و کلید نخورده رهن کنید به 640میلیون تومان پول احتیاج خواهید داشت. این خانه دو اتاق خواب دارد و امکاناتش کامل است و از تراس هم بهره مند شده.

دسترسی ساختمان خوب است و نوری که از پنجره ها به داخل واحد می تابد زیاد است. در محله جلفا با 650 میلیون تومان می توانید یک خانه 95 متری و نوساز را رهن کنید. این خانه دو خوابه از آسانسور، انباری و پارکینگ برخوردار است و تراس هم دارد و نور فراوانی به داخل خانه می آید. رهنی که صاحب خانه نوساز در خیابان فدک برای واحد 90 متری و نوساز خود در نظر گرفته 350 میلیون تومان است. این خانه دو خوابه در طبقه همکف قرار گرفته و فول امکانات است و ساکنانش به یک حیاط اختصاصی کوچک هم دسترسی خواهند داشت.

در خیابان شیخ صدوق با 650 میلیون تومان می توانید ساکن یک خانه 80 متری دو خوابه و فول امکانات شوید که دو خوابه است و معماری داخلی خوبی دارد. این واحد نور زیادی ندارد و به دردکسانی می خورد که دوست ندارند صبح با نور خورشید از خواب بپرند. رهن یک واحد نوساز دوخوابه در خیابان بزرگمهر که 90 متری است، 480 میلیون تومان گفته می گردد. این واحد مسکونی دارای آسانسور، انباری و یک بالکن کوچک و پارکینگ است و تا به حال ساکنی نداشته است.

اهواز؛ از 200 میلیون

یک واحد مسکونی 100 متری که همین سال جاری ساخت آن تکمیل شده و دو اتاق خواب دارد، برای رهن با قیمت 380 میلیون تومان آگهی شده. این خانه دارای آسانسور، انباری و پارکینگ است و در طبقه پنجم قرار گرفته و می توانید از بالکن جمع وجورش هم بهره ببرید. واحدی 95متری در همان حوالی که سال 1401 ساخته شده و دو اتاق دارد 400 میلیون تومان رهن داده می گردد. این خانه فول امکانات است و واحدی که ما در آگهی ها دیدیم در طبقه پنجم قرار گرفته و تراس هم دارد.

نمای ساختمان رومی است و دسترسی خوبی به مراکز خرید و درمانی وجود دارد. با 500 میلیون تومان می توانید در کیان آباد یک واحد مسکونی 100 متری و دو اتاق خوابه و نوساز را رهن کنید. ساختمان فول امکانات و در خانه از نوع ضد سرقت است. اگر بخواهید در خیابان گلستان ساکن یک خانه 100 متری و یک سال ساخت باشید که آسانسور، انباری و پارکینگ دارد باید 420 میلیون تومان برای پرداخت رهن به حساب صاحب خانه واریز کنید.

این واحد مسکونی پرنور است و دسترسی خوبی به مراکز درمانی و خیابان های اصلی دارد. با 290میلیون تومان می گردد در خیابان صد دستگاه اهواز یک واحد 100 متری نوساز را رهن کرد. این خانه فول امکانات است و دو اتاق دارد که یکی از آن ها کمد دیواری سرتاسری دارد. با 200 میلیون تومان می گردد خانه 85 متری در کیانشهر اجاره کرد که نوساز و دو خوابه است و امکانات کاملی دارد. در خیابان باهنر با 320 میلیون می گردد خانه ای 95 متری و با دو اتاق را اجاره کرد که امکاناتش کامل است.

تبریز؛ از 250 میلیون

برای رهن یک خانه 100 متری و دو خوابه در منطقه عباسی تبریز که دو اتاق دارد باید 300 میلیون تومان هزینه کنید. واحد مسکونی که ما به آگهی اش برخورده ایم در طبقه دوم از ساختمانی هشت طبقه قرار گرفته و دارای امکاناتی مانند آسانسور، انباری و پارکینگ است. معماری داخلی این واحد حرف زیادی برای گفتن ندارد، اما نورش خوب است. در خیابان جلالیه با پرداخت 400 میلیون تومان می گردد یک خانه 100 متری دو خوابه را رهن کرد که سال 1401 ساخته شده و آسانسور، انباری و پارکینگ دارد.

این خانه در طبقه اول از ساختمانی پنج طبقه قرار گرفته و دو تراس کوچک هم برای آن در نظر گرفته اند. در خیابان ایل گلی با 450 میلیون تومان می گردد یک واحد مسکونی 90 متری و یک سال ساخت را رهن کرد که دو اتاق دارد و از امکانات کامل برخوردار است. این واحد مسکونی در طبقه چهارم قرار گرفته و نور زیادی دارد و باید به فکر اندازه زیادی پرده برای پنجره های پرتعداد آن باشید. دسترسی خانه به مراکز مهم شهر خوب است.

یک خانه 90 متری در باغمیشه که دو اتاق دارد و در طبقه چهارم قرار گرفته با قیمت 250 میلیون تومان رهن داده می گردد. این خانه سال قبل ساخته شده و آسانسور، انباری و پارکینگ دارد. با همین اندازه پول می توانید یک خانه دو خوابه و 85 متری که سال 1401 ساخته شده را در پل قاری رهن کنید. این واحد دارای امکانات کامل است و دسترسی خوبی به مراکز خرید و درمانی دارد.

منبع: فرارو
انتشار: 14 اسفند 1401 بروزرسانی: 14 اسفند 1401 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 1388

به "هزینه رهن خانه نوساز در روز های آخر سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه رهن خانه نوساز در روز های آخر سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید