موضعگیری پوگبا درباره خبر بی محلی اش به سولسشایر

به گزارش مجله فان پی سی، هافبک فرانسوی تیم فوتبال منچستریونایتد به خبری که یکی از رسانه های انگلیس در مورد رابطه او با سولسشایر منتشر نموده، واکنش نشان داد.

موضعگیری پوگبا درباره خبر بی محلی اش به سولسشایر

به گزارش خبرنگاران، نشریه سان انگلیس در خبری اختصاصی مدعی شده است که پل پوگبا پس از باخت 5 بر صفر یکشنبه شب تیم فوتبال منچستریونایتد مقابل لیورپول در استادیوم اولدترافورد در هفته نهم لیگ برتر انگلیس که در آن به علت زدن یک تکل خطرناک روی پای نبی کیتا کارت قرمز مستقیم گرفت، در خاتمه بازی از هم تیمی هایش به خاطر سخت تر کردن کار آنها عذرخواهی نموده، اما حتی یک کلمه هم با سرمربی تحت فشار تیمش اولگنار سولسشایر حرف نزده است. این نشریه انگلیسی بعلاوه از کم شدن شانس منچستریونایتد برای تمدید قرارداد این هافبک فرانسوی خبر داده است.

پل پوگبا اما با انتشار تصویری از خبر مدنظر سان در حساب کاربری رسمی اش در شبکه اجتماعی توئیتر به آن واکنش نشان داد و با زدن برچسب خبر جعلی روی تصویر خبر در شرح آن نوشت دروغ های بزرگ برای خبرساز شدن.

پوگبای 28 ساله که سال خاتمهی قراردادش با منچستریونایتد را سپری می نماید، هنوز برای تمدید قراردادش با این باشگاه انگلیسی به نوافق نرسیده است. او در فصل جاری در 12 بازی برای شیاطین سرخ به میدان رفته و هفت پاس گل هم برای هم تیمی هایش ساخته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 آذر 1400 بروزرسانی: 1 آذر 1400 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 1042

به "موضعگیری پوگبا درباره خبر بی محلی اش به سولسشایر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موضعگیری پوگبا درباره خبر بی محلی اش به سولسشایر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید