مصرف گاز خانگی در سال 99 نسبت به سال 98 هشت درصد افزایش داشته است

به گزارش مجله فان پی سی، در سال 99، مصرف گاز استان قزوین در بخش های مختلف خانگی و صنعتی نسبت به مدت مشابه سال گذشته آن، حدود 8 درصد افزایش یافت.

مصرف گاز خانگی در سال 99 نسبت به سال 98 هشت درصد افزایش داشته است

به گزارش خبرنگاران قزوین، اسماعیل مفرد بوشهری مدیرعامل این شرکت ضمن اعلام خبر فوق گفت: مصرف بالغ بر 2 میلیارد و 900 میلیون مترمکعب گاز در بخش های مختلف خانگی، صنعتی و تجاری استان در سال 99 نشان از توجه ویژه به مدیریت مصرف می باشد و دلیل این رشد مصرف را افزایش تعداد مشترکین در بخش های خانگی و صنعتی در سال گذشته مطرح کرد .

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین با استناد به گزارشات بدست آمده، گفت؛ میزان مصرف به نسبت سال گذشته در بخش خانگی 8 درصد، صنعتی 7.9 افزایش داشته که بر این اساس، بیشترین میزان مصرف گاز به جز نیروگاه در سال 99 مربوط به بخش صنعت است که میزان 1میلیارد و 400 میلیون متر مکعب می باشد.

بوشهری با اشاره به افزایش مصرف گاز در بخش صنعت و مصارف خانگی ، گفت: این میزان از افزایش، نشان از پویایی صنعت استان و عملکرد مثبت شرکت گاز در گازرسانی به صنایع و همچنین روستاهای استان بوده است.

در ادامه با توجه به تحویل 222 میلیون متر مکعب گاز به صندلی های سوخت CNG در سال99 مفرد بوشهری از افزایش 11 درصدی مصرف گاز توسط وسایل نقلیه گاز سوز در مقایسه با سال 98 اطلاع داد و بیان داشت: دلیل این افزایش را توجه شرکت گاز به تامین پایدار گاز به عنوان سوخت پاک در استان و همچنین باصرفه بودن این سوخت برای مردم عنوان

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 4 خرداد 1400 بروزرسانی: 4 خرداد 1400 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 798

به "مصرف گاز خانگی در سال 99 نسبت به سال 98 هشت درصد افزایش داشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصرف گاز خانگی در سال 99 نسبت به سال 98 هشت درصد افزایش داشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید