تور ارزان اروپا: لواندوفسکی کفش طلای اروپا را دریافت کرد

به گزارش مجله فان پی سی، مهاجم گلزن بایرن مونیخ جایزه کفش طلای فوتبال اروپا را دریافت کرد.

تور ارزان اروپا: لواندوفسکی کفش طلای اروپا را دریافت کرد

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از بیلد، روبرت لواندوفسکی ستاره بایرن با 41 گل زده خود در فصل گذشته بوندس لیگا، کفش طلای فزونین گلزن اروپا را دریافت کرد.

روبرت لواندوفسکی بعدازظهر سه شنبه(30 شهریور) رسماً به اسم فزونین گلزن اروپا انتخاب شد. در مراسم اهدای جایزه، هربرت هاینر رئیس بایرن با کلمات احساسی خطاب به این مهاجم صحبت کرد. مهاجم بایرن این جایزه را برای عملکرد فوق العاده خود در فصل گذشته دریافت کرد، هنگامی که 41 گل در لیگ به ثمر رساند و از گرد مولر پیشی گرفت.

لواندوفسکی بعد از کسب این اسم، گفت: من بسیار افتخار می کنم و بسیار راضی هستم. این جایزه هم متعلق به تیم، مربی و کل کارکنان است. ما تشنه عناوین بیشتری هستیم. هنوز چند سال دیگر به جای مانده است که می خواهم در این سطح بازی کنم. یک بار برنده شدن چیز خوبی است. دوبار بردن آن بهتر است.

سال گذشته این جایزه به چیرو ایموبیله مهاجم سابق دورتموند از لاتزیو تعلق گرفت. پیش از آن، مسی و رونالدو سال ها در رقابت برای کسب این جام رقابت نموده بودند. فقط لوئیس سوارس توانست در فصل 2016 - 2015 فزونی این دو را بشکند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 981

به "تور ارزان اروپا: لواندوفسکی کفش طلای اروپا را دریافت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان اروپا: لواندوفسکی کفش طلای اروپا را دریافت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید