قطع برق در بخش خانگی به صفر رسید

به گزارش مجله فان پی سی، مدیرکل مهندسی و نظارت بر توزیع شرکت توانیر گفت: پس از چند هفته قطع برق در کشور، اندازه خاموشی ها در بخش خانگی در هفته جاری، تقریبا به صفر رسیده است.

قطع برق در بخش خانگی به صفر رسید

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، مسعود صادقی مدیرکل مهندسی و نظارت بر توزیع شرکت توانیر اضافه کرد: خوشبختانه با عنایت به برنامه های تنظیم شده در همه ارکان صنعت برق در حوزه فراوری، انتقال، توزیع، دیسپاچینگ ملی و… در این ایام با وجود همکاری های مشترکان مدیریت بار اجرا شده و شاهد عدم قطعی برق هستیم.

وی ادامه داد: اگر فرایند کاهش دما با همین فرایند انجام گردد تا خاتمه هفته خاموشی صورت نخواهد گرفت، ولی احتیاج است این همکاری ها به وسیله بخش خانگی، صنعتی و کشاورزی صورت گیرد تا خاتمه این ماه و عبور از فصل گرما شاهد خاموشی نباشیم.

مدیرکل مهندسی و نظارت بر توزیع شرکت توانیر گفت: پس از چند هفته خاموشی های گسترده در کشور، اندازه قطعی برق خانگی در این هفته تقریباً به صفر رسیده است و پیش بینی می گردد در روز های آینده هم همین فرایند ادامه داشته باشد.

صادقی در خاتمه توضیح داد: قطعی برق، این هفته به صفر رسیده است به طوری که در بخش خانگی مجبور به اعمال خاموشی نشده ایم، خوشبختانه با توجه به تغییرات اجرا شده در مصرف و برنامه ریزی های اجرا شده، صنایع ما در ساعات پیک مصرف در حال تأمین برق صنایع خود هستند و ضرورت دارد در بخش صنعت برق الگوی مصرف رعایت گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 شهریور 1400 بروزرسانی: 17 شهریور 1400 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 956

به "قطع برق در بخش خانگی به صفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطع برق در بخش خانگی به صفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید