فرصت 3 ماهه ابطال گارانتی خودروها افزایش پیدا کرد

به گزارش مجله فان پی سی، طبق مصوبه کمیته خودرو فرصت 3 ماهه ابطال گارانتی خودروها به 5 ماه افزایش یافت. جزئیات بیشتر را در ادامه بخوانید.

فرصت 3 ماهه ابطال گارانتی خودروها افزایش پیدا کرد

خبرنگاران - شرط مراجعه به شبکه خدمات پس از فروش با گذشت سه ماه از تحویل خودرو که به عنوان یک شرط در قوانین مشارکت در طرح فروش فوق العاده خودروسازان وجود داشت و مراجعه نکردن طی آن سه ماه، به معنای ابطال گارانتی خودرو بود؛ طبق مصوبه جدید کمیته خودرو، این مدت مراجعه به پنج ماه افزایش یافته است.

طبق مصوبه کمیته خودرو، در صورت مراجعه مشتریان محصولات ایران خودرو برای سرویس اولیه خودرو حداکثر تا پنج ماه و دست کم پیمایش هزار کیلومتری، امکان بهره مندی از شرایط گارانتی محصول فراهم خواهد بود.

در مصوبه قبلی کمیته خودرو محدودیت زمانی سه ماهه و پیمایش حداقل 1000 کیلومتر برای الزام انجام سرویس اولیه در نظر گرفته شده بود و تا همین آخرین فروش فوق العاده خودروسازان که هفته گذشته اجرا شد و متعلق به سیزدهمین مرحله از فروش فوق العاده محصولات گروه صنعتی ایران خودرو بود، در بخشنامه فروش به عنوان یکی از شرایط آمده بود که در صورت مراجعه نکردن به شبکه خدمات پس از فروش با گذشت سه ماه از تحویل خودرو، گارانتی خودرو ابطال خواهد شد.

تغییر فرصت ابطال گارانتی خودروها

شرایط گارانتی خودرو چگونه فعال خواهد شد؟

بر همین اساس طبق اعلام گروه صنعتی ایران خودرو، در صورت مراجعه مشتریان برای ثبت سرویس اولیه به یکی از نمایندگی های مجاز ایران خودرو، در بازه زمانی پنج ماهه و پیمایش حداقل 1000 کیلومتر شرایط گارانتی خودرو فعال خواهد شد و در غیر اینصورت گارانتی خودرو باطل شده و امکان استفاده از آن وجود ندارد.

با تغییرات در نظر گرفته شده، تمامی خودروهایی که گارانتی آنها به دلیل گذشت محدودیت زمانی یا نداشتن پیمایش حداقل 1000 کیلومتر باطل شده بود، می توانند با رعایت شرط جدید زمانی، از خدمات گارانتی بهره مند شوند.

به گزارش ایسنا، بدیهی است از این پس، در صورت مراجعه نکردن در بازه زمانی یاد شده و کیلومتر مشخص شده، خودروی مورد نظر فاقد گارانتی بوده و هزینه خدمات بر عهده مالک خودرو خواهد بود.

منبع: بیت ران
انتشار: 27 اسفند 1399 بروزرسانی: 27 اسفند 1399 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 671

به "فرصت 3 ماهه ابطال گارانتی خودروها افزایش پیدا کرد" امتیاز دهید

1 کاربر به "فرصت 3 ماهه ابطال گارانتی خودروها افزایش پیدا کرد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرصت 3 ماهه ابطال گارانتی خودروها افزایش پیدا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید