غرش موشک تمام ایرانی، قدیر اهداف را در 300 کیلومتری منهدم کرد

به گزارش مجله فان پی سی، یگان های شناوری نیروی دریایی ارتش با استفاده از موشک های تمام ایرانی قدیر اهداف سطحی خود در دریا را منهدم کردند.

غرش موشک تمام ایرانی، قدیر اهداف را در 300 کیلومتری منهدم کرد

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، در ادامه مراحل اصلی رزمایش ذوالفقار 1400 ارتش، یگان های شناور سطحی نیروی دریایی ارتش با اجرای آتش موشکی اهداف سطحی خود در دریا را به دقت مورد اصابت قرار دادند.

امیر دریادار سید محمود موسوی سخنگوی رزمایش مشترک ذوالفقار 1400 ارتش با اعلام این خبر، گفت: در این مرحله از رزمایش ناوشکن موشک انداز با شلیک موشک کروز بردبلند ایرانی قدیر هدف سطحی خود را در فاصله 300 کیلومتری مورد اصابت قرار داد.

سخنگوی رزمایش مشترک ذوالفقار 1400، توان موشکی نیروی دریایی ارتش را یکی از برگ های برنده جمهوری اسلامی ایران در هر نبرد دریایی برشمرد و گفت: امروز یگان های موشکی نیروی دریایی ارتش در سرتاسر سواحل کشورمان مستقر هستند و آماده اند تا هر متجاوزی را که قصد تعدی به آب های جمهوری اسلامی ایران را داشته باشد، با آتش موشکی سنگین خود در قعر دریا مدفون کند.

گفتنی است، موشک برد بلند قدیر ایرانی می تواند اهداف ثابت و متحرک را در عمق آب های دوردست و فاصله بیش از 300 کیلومتر مورد هدف قرار دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 آذر 1400 بروزرسانی: 15 آذر 1400 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 1056

به "غرش موشک تمام ایرانی، قدیر اهداف را در 300 کیلومتری منهدم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غرش موشک تمام ایرانی، قدیر اهداف را در 300 کیلومتری منهدم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید