عنایتی: در ملاقات با گل گهر با عصا کنار زمین می ایستم، بحث رکوردها برای ما مهم نیست

به گزارش مجله فان پی سی، رضا عنایتی، سرمربی تیم فوتبال طرفدار که دچار مصدومیت شده، می گوید با توجه به شرایطی که دارد در بازی مقابل گل گهر با عصا کنار زمین خواهد ایستاد.

عنایتی: در ملاقات با گل گهر با عصا کنار زمین می ایستم، بحث رکوردها برای ما مهم نیست

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، رضا عنایتی، سرمربی تیم فوتبال طرفدار پیش از ملاقات تیمش مقابل گل گهر که به علت مصدومیت نتوانست در نشست خبری شرکت کند با اشاره به شرایطش که گویا دچار پارگی رباط صلیبی و مینیسک زانو شده است، گفت: سعی می کنم شرایطم در بازی با گل گهر مسئله ای ایجاد نکند و با عصا کنار خط می ایستم. خیلی خوشحالم که فردا با امیر قلعه نویی ملاقات می کنم و خاطرات زیادی در دوران حرفه ای فوتبالم با او داشتم.

وی افزود: بازی بسیار سختی مقابل گل گهر خواهیم داشت که به لحاظ ساختاری بسیار قدرتمند است و سرمربی آنها پرافتخارترین مربی لیگ برتر است. تمام نکات را به بازیکنان گوشزد کردیم و کارهای مان را در تمرینات جلو بردیم. امیدوارم بازی زیبایی باشد و می دانیم که بازی سختی است، اما کوشش مان را می کنیم مانند بازی های قبلی رو به جلو برویم.

سرمربی تیم فوتبال طرفدار گفت: مطمئن هستم با توجه به شرایط بچه های تیم ما، انگیزه ای که در این بازی دارند و باید انگیزه خود را بیشتر نمایند تا به نتیجه برسیم، یک بازی زیبا را به نمایش بگذاریم و در نهایت فرایند رو به جلوی خود را ادامه بدهیم.

عنایتی درباره بازیکنان غایب تیمش برای گل گهر، گفت: محمد قاضی، طرحانی، حسینی و صادقی مصدومان تیم ما هستند. مصدومان زیاد شده اند و این به خاطر فشردگی لیگ است. اتفاقی که برای تمام تیم ها رخ می دهد. ما در بازی های قبلی هم کم مصدوم نداشتیم، اما خوبی تیم ما این است که بازیکن اصلی و ذخیره نداریم و تمام بازیکنان در خدمت تیم هستند که هر موقع خواستیم از آنها استفاده کردیم. به بازیکنان گوشزد کردیم باید تمام شرایط را رعایت نمایند که به مشکل نخوریم. هر کدام از بازیکنان نباشند، ما به مشکل می خوریم. تیم ما ستاره محور نیست و یک تیم است و تمام بازیکنانی که قرارداد بسته اند، سعی می نمایند به تیم یاری نمایند.

وی در مورد اینکه تیمش رکوردهای خوبی در شکست نخوردن و گل نخوردن دارد، گفت: بحث رکوردها برای ما مهم نیست. ما برای هر بازی برنامه داریم و روی آن برنامه حرکت می کنیم. هر تیمی که گل نخورد می تواند از موقعیتش استفاده کند تا برنده گردد یا حداقل یک امتیاز بگیرد. ما ساختار دفاعی خوبی داریم که از خط حمله تا دروازه بان همه در ساختار دفاعی خوب هستند. امیدوارم در خط حمله هم شرایط بهتری پیدا کنیم، هرچند طبق آمار ما به لحاظ موقعیت سازی شرایط خوبی داریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 اسفند 1400 بروزرسانی: 27 اسفند 1400 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 1164

به "عنایتی: در ملاقات با گل گهر با عصا کنار زمین می ایستم، بحث رکوردها برای ما مهم نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عنایتی: در ملاقات با گل گهر با عصا کنار زمین می ایستم، بحث رکوردها برای ما مهم نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید