صادقی: سایپا تیم سخت کوشی است، امیدوارم در بازی با گل گهر عدالت برقرار شود

به گزارش مجله فان پی سی، سرمربی سایپا گفت: امیدوارم در بازی ما با گل گهر عدالت برقرار شود و هر تیمی که حقش است و از نظر فنی شرایط بهتری دارد بتواند برنده باشد.

صادقی: سایپا تیم سخت کوشی است، امیدوارم در بازی با گل گهر عدالت برقرار شود

به گزارش خبرنگاران، ابراهیم صادقی در نشست پیش از بازی تیمش مقابل گل گهر اظهار کرد: ابتدا درگذشت مهرداد میناوند را به خانواده او و جامعه فوتبال تسلیت می گویم. خبر فوت او بسیار خبر بدی بود و همه ناراحت شدند. امیدوارم علی انصاریان خبلی زود خوب شود و این بیماری از بین برود و مردم به شرایط عادی برگردند.

او درباره بازی تیمش مقابل شاگردان قلعه نویی گفت: فردا بازی سختی مقابل تیم خوب گل گهر داریم و بازیکنان خوب و کادرفنی باتجربه ای دارند. امیر قلعه نویی یکی از پر افتخارترین مربی های تاریخ هستند و بازی کردن جلوی تیم های او سخت است چون تیم های او همیشه هجومی هستند و فشار می آوردند و این کار را برای ما سخت می کنند اما خوشبختانه در دو هفته گذشته توانستیم نتایج خوبی بگیریم. امیدوارم بتوانیم ابتدا فرایند فنی خوب مان را ادامه دهیم و در کنارش باتوجه به میزبانی مان نتیجه بگیریم.

سرمربی سایپا اضافه نمود: از بچه ها خواستیم بازی مقابل استقلال را فراموش کنند و به بازی بعدی فکر کنند. در هر صورت پیروزی مقابل تیم های بزرگ شاید یک سرخوشی به تیم های جوانی مثل ما دهد اما در این زمینه با بازیکنان مان صحبت کردیم و باتجربه های تیم هم حواس شان به جوان ترهاست و نتیجه را فراموش کردیم تا برای بازی با گل گهر آماده شویم. خوشبختانه تمرینات خوبی هم انجام دادیم و بچه ها هم با انگیزه هستند.

او با بیان این که همه بازیکنان باید در اختیار تیم باشند، گفت: باید تا لحظه آخر برای تیم تلاش کنند و خوشبختانه همه در این قالب دارند کار می کنند. ما تیم سخت کوشی هستیم که تا لحظه آخر تلاش می کنیم تا نتیجه خوبی کسب کنیم.

صادقی در رابطه با این که گل گهر چهار هفته است پیروز نشده است، گفت: کیفیت فنی آن ها بسیار خوب است و این که نتوانستند پیروزی به دست بیاورند نباید ما را گل بزند. آن ها تمام تلاش شان را می کنند از این شرایط خارج شوند و امیدوارم عدالت برقرار شود و هر تیمی که حقش است و از نظر فنی شرایط بهتری دارد بتواند برنده بازی باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 اسفند 1399 بروزرسانی: 9 اسفند 1399 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 634

به "صادقی: سایپا تیم سخت کوشی است، امیدوارم در بازی با گل گهر عدالت برقرار شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادقی: سایپا تیم سخت کوشی است، امیدوارم در بازی با گل گهر عدالت برقرار شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید