شانس حضور فیلم درباره الی در اسکار 2016

به گزارش مجله فان پی سی، فیلم درباره الی شانس حضور در اشکار 2016 را پیدا کرد. فیلم درباره الی برای اولین بار در سال 2015 در سینماهای آمریکا به اکران عموم در آمد.

شانس حضور فیلم درباره الی در اسکار 2016

فیلم درباره الی از آن جایی که درسال 2015 برای اولین بار در سینماهای آمریکا به صورت عمومی اکران شد، شانس حضوردر جوایز اسکار 2016 را دارد.

در فاصله کمتر از 10 روز تا اعلامنامزدهای نهایی هشتاد و هشتمین دوره جوایز سینمایی اسکار، جاستین چنگ، ازمنتقدان ارشد نشریه سینمایی ورایتی پیش بینی خود را از نامزدهای نهایی جوایز اسکارمنتشر کرد که در این میان نام فیلم درباره الی ساخته اصغر فرهادی در میاننامزدهای بهترین فیلمنامه اصلی دیده می شود.

فیلمنامه فیلم درباره الی از اصغرفرهادی در کنار فیلم نامه های اکس ماشینا از الکس گارلند، Inside Out به قلم پیتر داکتر، مگلفو و جاش کولی، میسترس آمریکا از نوآ بوامباخ و گرتا گرویگ و افشاگربه قلم جاش سینگر و تام مک کارتی از شانس های اصلی نامزدی در بخش بهترین فیلمنامهاصلی معرفی شده اند.

در این پیشی بینی فیلم های آدمکُش،بروکلین، کارول، دخترانگی، انیمیشن Inside Out، مستند نگاه سکوت، مکس دیوانه: جاده خشم، فونیکس، افشاگرو قبیله به عنوان نامزدهای نهایی شاخه بهترین فیلم انتخاب شده اند و در بخشکارگردانی نیز تادهینز (کارول)، هو- شیائو شین (آدم کش)، جورج میلر (مکس دیوانه:جاده خشم)، سلین شیاما (دخترانگی) و میروسلاو اسلابوشیتسکی (قبیله) از شانس هایاصلی راهیابی به جمع نامزهای نهایی جوایز اسکار معرفی شده اند.

منبع: روزنامه هفت صبح

منبع: setare.com
انتشار: 5 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 106

به "شانس حضور فیلم درباره الی در اسکار 2016" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شانس حضور فیلم درباره الی در اسکار 2016"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید