سفر یک روزه به لاس وگاس ، زیباترین جاهای دیدنی لاس وگاس (خرید تور ارزان آمریکا)

به گزارش مجله فان پی سی، لاس وگاس یکی از شهرهای سرگرم کننده و مجذوب کننده در استان نوادا است که همه مسافران، بازدید از این شهر را جزو فهرست آرزوهای خود قرارمی دهند. اگرچه ممکن است این شهر در قلب بیابان نوادا قرار گرفته باشد اما دارای زیبایی های طبیعی فراوانی است که ارزش تماشا و شناختن دارند. لذت بردن از لاس وگاس و در جاهای تماشای لاس وگاس ممکن است خسته کننده باشد و سفر یک روزه به فضای خارجی می تواند تعادل خوبی را برای مسافران ایجاد کند. در ادامه 15 سفر یک روزه به لاس وگاس آورده شده است که آن ها طیف گسترده ای منظره ها نوادا را در سفر به لاس وگاس نشان می دهند.

سفر یک روزه به لاس وگاس ، زیباترین جاهای دیدنی لاس وگاس (خرید تور ارزان آمریکا)

اگر علاقمند به سفر با بهترین خرید تور ارزان آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

Grand Canyon

از مجموعه جاهای تماشای لاس وگاس در سفر یک روزه به لاس وگاس بدانید که مسلما Grand Canyon یکی از چشمگیرترین وقایع طبیعی در دنیا است. یک سفر روزانه به گراند کانیون شما را با خطوط استانی شمال آریزونا، که یکی از 50 استانی است که در فهرست آرزو های مسافران است، روبرو می نماید. درازای Grand Canyon، 277 مایل است و به وسیله رود کلرادو به زمین متصل شده است و در حال توسعه است. این سرزمین به طور طبیعی در طی میلیون ها سال از مسیر رودخانه ریشه گرفته است و تا ابد ادامه خواهد یافت. شما می توانید پیاده روی را از مرکز بازدید نماینده آغاز کنید و برای پیدا کردن برترین مسیر از هدایت های ممکن را در سفر به لاس وگاس بهره ببرید.

دره آتش

سفر به لاس وگاس دره آتش یکی از شگفت انگیز ترین و معروف ترین منظره ها طبیعی نوادا است. سنگ نگاره هایی از هندیان بومی در دره آتش موجود است و اعتقاد بر این است که تاریخ آن به حدود 3000 سال پیش بر می گردد. این حکاکی ها بر روی سنگ، درک کاملی از زندگی اجدادمان را به ما نشان می دهد.در مرکز بازدید از دره آتش، شما می توانید قبل از مشاهده خود دره، در خصوص این آثار اطلاعات بیشتری یاد بگیرید.این دره، یک منظره جغرافیایی واقعی است که می توانید آن را به عنوان سفر یک روزه از لاس وگاس تجربه کنید. از مجموعه جاهای تماشای لاس وگاس در سفر یک روزه به لاس وگاس بدانید که باید این نکته را مد نظر قرار دهید که درجه حرارت ممکن است تا 120 درجه فارنهایت افزایش یابد بنابراین مطمئن شوید که بدنتان کمبود آب نداشته باشد و از پوست خود در برابر آفتاب محافظت کنید.

دره مرگ

دره مرگ، یکی از خشک ترین و گرم ترین مکان های دنیا است.از مجموعه جاهای تماشای لاس وگاس در سفر یک روزه به لاس وگاس بدانید که تجربه کردن این محیط سخت باعث می گردد که بازدیدنمایندگان، عناصر مختلف به خصوص آب را قدر بدانند. سفر یک روزه به این پارک ملی بدون بازدید از Furnace Creek، Badwater و نقطه Zabriskie، ناقص است. در طول سفر یک روزه به این دره، می توانید از شهر وهم آور و متروک Rhyolite هم تماشا کنید. دره مرگ، یکی از مجذوب نماینده ترین و گرم ترین منظره ها است. از قلم نیاندازید که دوربین خود را برای عکاسی در آنجا شارژ کنید چون آن جا برترین مکان برای عکس های پانورامیک است.

سد هوور

در یک کشور پر از شگفتی های طبیعی، بسیار جالب است که انسان نیز نشانی از خود در زمین گذاشته است. این سد که در مرکز صحرای نواداواقع شده است، یک شاهکار دست ساز تلقی گردد. ساخت و نگه داری این سد به مدت 5 سال به طول انجامید و می توان گفت این سد، یکی از بزرگترین مخزن استان متحده آمریکا می باشد. ظرفیت این سد حدود 28.9 میلیون هکتار آب است و می توان گفت این حجم از ظرفیت تقریبا نامحدود می باشد. تورهای مجتمع سد و نیروگاه های کنار آن، در طول روز ارائه می گردد.

منطقه 51

این مکان، یکی از اسرارآمیز ترین منطقه در دنیا است که برای مسافران کنجکاو، نظریه پردازان توطئه و علاقه مندان به ارتش، سفر یک روزه بسیار خوبی خواهد بود. سفر به منطقه 51 ، یک فرصت نادر برای مشاهده رمزآلود ترین منطقه نظامی دنیا است. مسلما بازدیدنمایندگان نمی توانند به طور واقعی این منطقه را ببینند اما با این حال، موارد زیادی برای کشف وجود دارد. از مجموعه جاهای تماشای لاس وگاس در سفر یک روزه به لاس وگاس بدانید که در امتداد بزرگراه فرازمینی Little Aleinn رانندگی کنید.به دلیل مستند و سریال های فراوانی که در رابطه با این منطقه ساخته شده است، فکر افراد بسیاری به سمت این منطقه منحرف شده است.

دره Red Rock

یکی از سفر های یک روزه از لاس وگاس، می تواند بازدید از دره Red Rock، اولین منطقه محافظت شده ملی در نوادا، باشد. این مکان تنها 17 مایل از مرکز شهر فاصله دارد. شما می توانید برای رفتن به آن جا از دوچرخه های برقی یا اسب بهره ببرید و یا این که پیاده بروید. این دره زیبا، یکی از برجسته ترین نقاط بیابان موهاوی است. از مجموعه جاهای تماشای لاس وگاس در سفر یک روزه به لاس وگاس بدانید که شما در این منطقه می توانید تپه های کرم و قرمز رنگ را هم مشاهده کنید.

برایس کنیون (Bryce Canyon)

بازدید از برایس کنیون، تمام مسافران را شگفت زده خواهد نمود. آرایش جغرافیایی طبیعی و فوق العاده صخره های قرمز رایس کنیون یکی از تاثیر گذار ترین منظره ها نوادا است.از قدرت تخیل خود بهره ببرید و ببینید آیا می توانید با استفاده از آن قلعه ها و خرابه های دیوارهای شهر را در بین صخره های قرمز مشاهده کنید.بسیاری از مردم می گویند که می توانند چهره هایی را در سنگ ها ببینند.برایس کنیون یکی از منظره ها خیره نماینده است که تضاد لذت بخشی را به نور های روشن لاس وگاس می دهد. سفر دست جمعی به پارک ملی زیون و برایس کنیون، یکی از معروف ترین سفرهای ترکیبی یک روزه از لاس وگاس می باشد.

پارک ملی زیون

پارک ملی زیون یکی از زیباترین منظره ها موجود در لاس وگاس است. برخلاف سایر دره های لاس وگاس، این دره عمیق با گیاهان سبز رنگ پوشیده شده اند.از مجموعه جاهای تماشای لاس وگاس در سفر یک روزه به لاس وگاس بدانید که در پارک ملی زیون طیف وسیعی از گیاهان و جانوران وجود دارد و در مرز استان یوتا واقع شده است. اگر این موضوع را به حساب بیاورید، فرصت دیگری برای شما فراهم می گردد تا استان دیگری از آمریکا را هم ببینید. مشاهده این پارک برای هنرمندان، عکاسان، نویسندگان و ... می تواند بسیار خاطر انگیز باشد.

معدن طلا Techatticup و دره الدورادو

سفر یک روزه به این معدن و دره بسیار هیجان انگیز است و برای دوست داران سفر و تفریح، بسیار عالی می باشد. این معدن به وسیله ATV کشف شده است. این معدن طلا در گذشته بزرگترین معدن در حال کار بوده است و دره الدورادو هم در گذشته، جمعیتی بیشتر از جمعیت اکنون لاس وگاس را در خود داشته است.کشف راین معدن و دره به وسیله ATV، یک راه سرگرم نماینده و به یاد ماندنی برای یادآوری و یادگیری تاریخ غنی نوادا در صنعت معدن طلا است.

منطقه بیابانی و کوه تیپ تون (Tipton)

کوه Tipton برای مسافران که تمایل دارند از مسیر سخت در سفر یک روزه خود را از لاس وگاس خلاص شوند، گزینه مناسبی است. این کوه در شهرستان موهاوی واقع شده است و بیش از30000 هکتار وسعت دارد بعلاوه می توان گفت که ارتفاع کوه ها بیش از 7148 فوت است.بهتر است برای تماشا این منطقه ارزشمند، اسب سواری کنید و یا با پای پیاده آن جا را کشف کنید. این کوه ها محل خوبی برای صخره نوردی است و فرصت خوبی را برای مسافران شجاع فراهم می نماید تا در آن جا به صخره نوردی مشغول شوند. این کوه ها زادگاه گله های اسب های وحشی است و یکی از اسرار آمیزترین منطقه ها آریزونا از نمونه جاهای تماشای لاس وگاس می باشد.

لس آنجلس و هالیوود

برای بسیاری از مردم سفر به لس آنجلس کاملا جدا از سفر به لاس وگاس است اما لازم نیست که این طور باشد. لس آنجس تنها 4 ساعت با لاس وگاس فاصله دارد و رفتن از لاس وگاس به لس آنجلس بسیار ساده و مستقیم است.در طول سفر به لاس وگاس، می توانید از بورلی هیلز تماشا کنید و با نماد هالییود عکس بگیرید. مطمئن شوید که قبل از بازگشت به لاس وگاس، در کنار سواحل لس آنجلس هم قدم زده باشید.

دریاچه مید

این دریاچه تضاد زیبایی را با بیابان نوادا ایجاد نموده است. برترین زمان برای بازدید از این دریاچه به هنگام غروب است و شما می توانید بر روی Desert Princess بپرید و در آرامش آب های این دریاچه، خوردن شام خوبی را تجربه کنید.سفر یک روزه به این دریاچه، یک روز آرامش بخش و آرامی را برای شما فراهم می نماید و شما را از شلوغی لاس وگاس رها می نماید.با این حال، بازدید از منطقه تفریحی ملی این دریاچه باید در روز صورت بگیرد. این منطقه دارای مسیرهای پیاده روی زیبایی دور تادور دریاچه است. برترین زمان برای بازدید از Desert Princess، قبل از غروب آفتاب است.

منطقه حفاظت شده ملی Sloan Canyon

این منطقه تنها نیم ساعت با مرکز لاس وگاس فاصله دارد و مهم ترین بخش سنگ واره ای نوادا است. این منطقه دارای 300 پانل قلم کاری در صخره است و دارای 2000 تصاویر گوناگون است و بسیار با دقت از آن ها محافظت می شوند. جدای از این هنر اجدادی، این منطقه محافظت شده دارای بسترهای غباری دریاچه، صخره های بزرگ و البته تصاویری از وسعت زیاد بیابان است.

جنگل ملی دیکسی

این جنگل با وسعت 8000 متر، سفر یک روزه عالی برای مسافران ، علاقه مندان به طبیعت و افرادی است که می خواهند استان های مختلف آمریکا را تجربه نمایند. این جنگل در یوتا واقع شده است و بین رودخانه کلرادو و منطقه گریت بیسین واقع شده است.نگاهی به آرایش گسترده حیات وحش که از اوکسیستم گرانبهای این جنگل پشتیبانی می نماید، بیندازید. در این جنگل، یوزپلنگ، سیاه گوش و سگ دشتی وجود دارد که اگر کمی شکیبا باشید می توانید این پستانداران نادر را ببینید.دوست داران پرندگان هم باید این جنگل را ببینند چرا که سیاه خروس، بوقلمون وحشی و عقاب ها طلائی در این جنگل هستند که می توانند از تماشا آن ها لذت ببرند.

کوه چارلستون

کوه چارلستون با داشتن صخره ها و بیابان های بی نظیر، برای سفر یک روزه بسیار مناسب است و منظره های متفاوتی را به مسافران عرضه می نماید. این کوه تنها 45 دقیقه از نوار لاس وگاس فاصله دارد و در زمستان کاملاً با برف پوشیده می گردد بنابراین مکان مناسبی برای اسکی بازی و سورتمه سواری است. سرمای این کوهستان کاملا با گرمای لاس وگاس در تضاد است.برای مسافرانی که مشتاق تجربه تنوع و اختلاف زیاد در غرب آمریکا هستند، سفر یک روزه به این کوهستان انتخاب بسیار عالی خواهد بود.

منبع: همگردی
انتشار: 13 دی 1401 بروزرسانی: 13 دی 1401 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 1357

به "سفر یک روزه به لاس وگاس ، زیباترین جاهای دیدنی لاس وگاس (خرید تور ارزان آمریکا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر یک روزه به لاس وگاس ، زیباترین جاهای دیدنی لاس وگاس (خرید تور ارزان آمریکا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید