زیباترین جزایر آمریکا ، بخش اول

به گزارش مجله فان پی سی، در ساحل شرقی تا ساحل غربی، کشور آمریکا دارای جزایری بسیار فوق العاده است. از جزایر کارائیب تا جزیره های صخره ای و ناهموار، با ما همراه باشید تا زیباترین جزایر آمریکا را به شما معرفی کنیم.

زیباترین جزایر آمریکا ، بخش اول

جزیره پرینسس آف ولز، آلاسکا

Princes of Wales Island, Alaska

این بهشت دورافتاده و ناهموار، چهارمین جزیره بزرگ در آمریکا محسوب می گردد. این جزیره حدود 3588 کیلومتر مربع مساحت دارد و در جنوب شرقی استان آلاسکا واقع شده است. این جزیره دارای جنگل های بسیار قدیمی، رودخانه های پر از ماهی و کوهستان های ناهموار است.

جزیره کودیاک، آلاسکا

Kodiak Island, Alaska

این جزیره که به نام جزیره امرالد نیز شناخته می گردد، نام خود را از چشم انداز ها خیره نماینده و زیبای خود گرفته است. این جزیره حدود 9 هزار و پانصد کیلومتر مربع مساحت دارد و طول آن به بیش از 160 کیلومتر می رسد. این جزیره، دومین جزیره بزرگ در آمریکا به شمار می رود. کوهستان های سرسبز و خلیج های آرام، این جزیره را پوشانده است و زمانی، محل اولین ساکنین روسی در آلاسکا بوده است. محبوب ترین فعالیت در این منطقه، تماشای خرس های کودیاک است.

جزیره سانتا کاتالینا، کالیفرنیا

Santa Catalina, California

جزیره سانتا کاتالینا، جزیره ای خارق العاده است که برای خلیج آوالون خود شناخته می گردد. این خلیج دارای درختان پالم، سواحل شنی، هتل های مجلل و غذاهای دریایی خوشمزه است. این جزیره، برترین مکان برای آغاز یک ماجراجویی محسوب می گردد. آب های غنی و شفاف این جزیره، آن را به مکان محبوبی در میان غواصان و کایاک سواران تبدیل نموده است.

کی وست، فلوریدا

Key West, Florida

جزیره کی وست، سرشار از فرهنگ، تاریخ و مکان های عالی برای ماهیگیری است و مشهورترین جزیره در فلوریدا کیز به شمار می رود. این جزیره که جنوبی ترین نقطه این استان محسوب می گردد، همچون دنیای جدا با سبک کارائیب است. این جزیره، مکان بسیار محبوبی در میان نویسندگان و هنرمندان است که برای الهام برای کارهای خود، به این جزیره سفر می نمایند.

جزیره مارکو، فلوریدا

Marco Island, Florida

در ساحل جنوبی غربی فلوریدا، جزایری درخشان و سرسبز قرار دارند اما می توان گفت که جزیره مارکو، مجذوب کننده ترین جزایر در این سواحل محسوب می گردد. این جزیره، بزرگترین جزیره در منطقه ده هزار جزیره ای فلوریدا محسوب می گردد. این جزیره دارای آب های آبی و گرمی است که در درون آن ها، دلفین ها شنا می نمایند. جهانگردان و مسافران می توانند منطقه ده هزار جزایر را با قایق آنالیز نمایند.

جزیره آنا ماریا، فلوریدا

Anna Maria Island, Florida

جزیره آنا ماریا حدود 11 کیلومتر طول دارد و دارای سواحلی درخشان و آب هایی شفاف است که همچون بهشتی برای عاشقان ساحل است. این جزیره دارای ساحلی تماشایی و پر شاخ و برگ است که در میان جهانگردان و بعلاوه ساکنین محلی بسیار محبوب است. یکی از پر بازدیدترین مکان ها در این جزیره، خیابان پاین است که دارای رستوران ها، مغازه ها، بوتیک ها و گالری های هنری زیادی است.

جزیره سانیبل، فلوریدا

Sanibel, Florida

جزیره سانیبل با سواحل درخشان خود و آب های تماشایی خود، جواهری در خط ساحلی فلوریدا محسوب می گردد. این جزیره در درون خلیج مکزیک واقع شده و به سرزمین اصلی فلوریدا نزدیک است. برجسته ترین ویژگی این جزیره، سواحل خارق العاده آن است که در آن، استراحت گاه های مجلل و فانوس های دریایی مجذوب کنندهی قرار دارند. این جزیره، انتخابی بسیار عالی برای گردش در مکانی آرامش بخش و به دور از شلوغی محسوب می گردد.

جزیره کامبرلند، جورجیا

Cumberland Island, Georgia

بزرگترین جزیره استان جورجیا، جزیره کامبرلند است که یکی از نفس گیرترین محیط های طبیعی در شمال همیسفیر محسوب می گردد. اسب های وحشی و دیگر حیوانات وحشی به طور آزاد در این جزیره و در میان درختان گردش می نمایند و زندگی خود را می گذرانند. توماس موریسون کارنیج در قرن نوزدهم میلادی به این جزیره آمدند و امروزه، آثار مختلفی از آن ها در این جزیره به جای مانده است.

جزیره جکیل، جورجیا

Jekyll Island, Georgia

جنوبی ترین جزیره از جزایر گولدن استان جورجیا، جزیره جکیل است که واقعا تماشایی است. این جزیره بیشتر برای سواحل شنی خود شناخته می گردد و ساحل دریفتوود، محبوب ترین ساحل جزیره جکیل به شمار می رود. درختان رها شده در سواحل این جزیره، چشم انداز های بسیار تماشایی و خیره نماینده را خلق نموده اند و اغلب اوقات، از این سواحل به عنوان عاشقانه ترین سواحل آمریکا یاد می گردد.

جزیره بیگ، هاوایی

Big Island, Hawaii

این جزیره از هاوایی که به نام بیگ شناخته می گردد، حدود 10432 کیلومتر مربع مساحت دارد و از لحاظ زمین شناسی، جوان ترین جزیره هاوایی محسوب می گردد. این جزیره حدود دو برابر دیگر جزایر هاوایی است. جزیره بیگ از توده های آتشفشانی بزرگ و خاکسترهای آن شکل گرفته و در سواحل آن نیز می توان شن های تیره را در کنار آب های آبی رنگ مشاهده کرد که چشم انداز ای خیره نماینده است.

جزیره اوآهو، هاوایی

Oahu, Hawaii

جزیره اوآهو، مرکز شلوغ هاوایی محسوب می گردد و ساکنین آن از طیف وسیعی از افراد تشکیل شده است. این جزیره که سومین جزیره بزرگ هاوایی است، دارای چشم انداز ها طبیعی خیره نماینده است که شامل کوهستان های درخشان و جنگل های گرمسیری است. در کنار این موارد نیز آسمان خراش های بزرگ و اقامتگاه های مجلل قرار گرفته اند. این جزیره، مرکز فرهنگی هاوایی به شمار می رود و جشنواره ها و رویدادهای زیادی در اینجا برگزار می شوند.

جزیره کائوآئی، هاوایی

Kauai, Hawaii

قدیمی ترین جزیره هاوایی، جزیره کائوآئی است که اغلب اوقات از آن به عنوان زیباترین مکان در دنیا یاد می گردد. این جزیره که به نام جزیره باغ نیز شناخته می گردد، بیشتر با جنگل هایی متراکم پوشیده شده است. در زیر این پوشش سرسبز، کوهستان های ناهموار قرار دارند. بیش از ده درصد این جزیره جاده خاصی ندارند و قابل دسترسی نیستند. برای رفتن به بیشتر نقاط این جزیره باید از مسیرهای جنگلی عبور کرد.

جزیره ماونت دزرت، مین

Mount Desert Island, Maine

پارک ملی آکادیا، دومین پارک ملی شلوغ آمریکا، در درون جزیره ماونت دزرت واقع شده است. کوهستان کادیلاک، بلندترین نقطه این جزیره با ارتفاع 465 متر محسوب می گردد. کوهستان های فوق العاده، در اوایل صبح، بسیار تماشایی و مجذوب کننده هستند. از 7 اکتبر تا 6 مارس هر سال، کوهستان کادیلاک، اولین مکان در آمریکا است که طلوع خورشید را مشاهده می نماید و همین آن را به یکی از تماشایی ترین مکان ها تبدیل نموده است که میلیون ها جهانگرد را به خود جذب می نماید.

جزیره آساتیگو، مریلند و ویرجینیا

Assateague Island, Maryland and Virginia

اسب های وحشی روی این جزیره سلطه کامل دارند. جزیره آساتیگو که در مرز میان مریلند و ویرجینیا قرار گرفته است، یک پارک ملی با جنگل های دریایی، باتلاق های نمکی، تل ماسه های شنی و سواحلی زیبا است. اسب های وحشی که در این جزیره زندگی می نمایند، از جمله حیواناتی اند که آزادانه در این سرزمین در پی بقاء هستند.

جزیره مارتا وینیارد، ماساچوست

Marthas Vineyard, Massachusetts

جزیره مارتا وینیارد در خط ساحل ماساچوست قرار گرفته و یک مکان جهانگردی تابستانی عالی برای افراد مشهور و ثروتمند برای مدتی طولانی بوده است. این جزیره که به نام هالیوود ایست شناخته می گردد، پر از ساکنین محلی است و افراد مشهور نیز به آن زیاد سر می زنند.

منبع: فوت و فن / loveexploring.com
انتشار: 22 مرداد 1401 بروزرسانی: 22 مرداد 1401 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 1290

به "زیباترین جزایر آمریکا ، بخش اول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین جزایر آمریکا ، بخش اول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید