تور اروپا ارزان: فرایند افزایشی آمار کرونا در اروپا

به گزارش مجله فان پی سی، تهران (پانا) - سازمان جهانی بهداشت (WHO) اظهار داشت هفته گذشته تنها در قاره اروپا موارد ابتلا به بیماری کووید-19 فرایند افزایشی داشته است.

تور اروپا ارزان: فرایند افزایشی آمار کرونا در اروپا

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش ایسنا، سازمان دنیای بهداشت گفت: هفته گذشته موارد تازه ابتلا به کروناویروس در سراسر اروپا هفت درصد افزایش یافته و تنها منطقه ای در دنیا بوده که آمار مبتلایان صعودی بوده است.

سازمان دنیای بهداشت در ارزیابی هفتگی خود از شرایط همه گیری گفت: هفته گذشته حدود 2.7 میلیون مورد تازه ابتلا به کروناویروس و بیش از 46 هزار مورد فوتی در منطقه اروپا گزارش شده که انگلیس، روسیه و ترکیه، بیشترین آمار را به خود اختصاص داده اند.

بعلاوه بیشترین کاهش آمار مبتلایان در آفریقا و وسترن پاسیفیک بوده که آمار مبتلایان به ترتیب حدود 18 و 16 درصد کمتر شده است. تعداد فوتیها در آفریقا نیز حدود یک چهارم کاهش پیدا نموده، هرچند این قاره با کمبود شدید واکسن روبرو است. منطقه ها دیگر از جمله قاره آمریکا و خاورمیانه نیز آمار مشابه با هفته قبل را داشته اند.

به گزارش ایسنا به نقل از مدیکال اکسپرس، در گزارش این سازمان آمده است: اما برای سومین هفته متوالی موارد ابتلا به کروناویروس در اروپا جهش داشته و بیش از نیمی از کشورهای منطقه، افزایش موارد ابتلا به کووید-19 را گزارش نموده اند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 18 آبان 1400 بروزرسانی: 18 آبان 1400 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 1026

به "تور اروپا ارزان: فرایند افزایشی آمار کرونا در اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا ارزان: فرایند افزایشی آمار کرونا در اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید