رنگ زرد در دکوراسیون داخلی منزل با چیدمانی مدرن و هوشمندانه

به گزارش مجله فان پی سی، در مطلب امروز به به معرفی خانه ای می پردازیم که از رنگ زرد در دکوراسیون داخلی بعنوان تنها رنگ تاکیدی و ترکیبی استفاده نموده و آنرا در تمامی فضاهای خانه از اتاق نشیمن گرفته تا حمام و آشپزخانه بکاربرده است. این کار به هماهنگ شدن دکورسیون کلی خانه یاری بسزایی نموده، بخصوص که این خانه از نقشه ای باز و آزاد استفاده می نماید بطوریکه تمامی قسمت های خانه مانند نشیمن، غذاخوری و آشپزخانه بهم متصل هستند. بنظر می رسد سایه های مختلف رنگ زرد، هویت بسیار خاصی به خانه می دهند و بخاطر ظاهر و حالتی که دارند برای فضاهای باز و متصل به هم بسیار مناسب هستند.

رنگ زرد در دکوراسیون داخلی منزل با چیدمانی مدرن و هوشمندانه

جهت دریافت خدمات پتینه کاری ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

همانطور که می دانید بکارگیری پلان باز در خانه های کوچک آپارتمانی مانند یک گره گشای طلایی می ماند چرا که با روشن شدن تمامی قسمت های خانه به یک اندازه، به بزرگتر نشان دادن فضای داخلی یاری شایانی می نمایند. خصوصا اگر این روشنایی را با رنگ های روشن و شاد گسترش دهیم اهمیت بکارگیری پلان باز در طراحی داخلی پیش از پیش نمایان می گردد. اما پلان های باز یک نکته منفی هم دارند، فضای کلی خانه در چنین شرایطی همواره جلوی چشم واقع شده است و به همین خاظر باید وقت و دقت زیادی را صرف هماهنگ و مرتب کردن دکوراسیون تک تک فضاها کرد. هر کدام از اتاق های خانه باید کاملا با اتاق دیگر هماهنگ باشد مثلا دکوراسیون آشپزخانه باید با دکوراسیون نشیمن حالتی یکسان و همخوان داشته باشد. در شکل های زیر مشاهده خواهید کرد که چگونه این هماهنگی در همه چا به بهترین نحو حفظ شده است.

رنگ زرد در دکوراسیون داخلی

منبع: اتاق
انتشار: 27 آذر 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1399 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 495

به "رنگ زرد در دکوراسیون داخلی منزل با چیدمانی مدرن و هوشمندانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رنگ زرد در دکوراسیون داخلی منزل با چیدمانی مدرن و هوشمندانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید