خبرنگاران عضو شورای شهر همدان: مصوبه ای برای تعطیلی روز بازارها نداریم

به گزارش مجله فان پی سی، همدان- خبرنگاران- رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان گفت: هنوز مصوبه ای برای تعطیلی روز بازارها نداریم و معتقدم نباید این اقدام بدون آنالیز جوانب عملی گردد.

خبرنگاران عضو شورای شهر همدان: مصوبه ای برای تعطیلی روز بازارها نداریم

علی فتحی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: این تصمیم باید توسط اعضای قرارگاه زیستی فرمانداری آنالیز و دستورات ابلاغ گردد.

وی افزود: تعطیلی روز بازارها راه چاره درستی نیست چرا که این مردم هستند که باید رعایت نمایند نه اینکه عده ای نان آور خانه را از درآمدزایی در آستانه عید محروم کنیم.

فتحی بیان کرد: همه افرادی که در روز بازارها فعال هستند، خانواده هایی را زیر چتر حمایتی خود دارند و نباید لقمه نانی را که کسب می نمایند را قطع کنیم.

وی گفت: این مردم هستند که باید رعایت نمایند و در صورتی که احتیاج ضروری برای خرید دارند در روز بازارها حضور یابند.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان اظهار داشت: اگر قرار بر تعطیلی است باید حقوقی را برای 2 ماه بیکاری متصدیان روز بازارها اختصاص داد.

وی گفت: فردا در نشست کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان نسبت به شرایط روز بازارها نیز آنالیز لازم را خواهیم داشت.

پیش از این ستاد پیشگیری و کنترل ویروس کرونا شهرداری همدان در اطلاعیه ای بیان کرد: به منظور حفظ سلامت شهروندان و بساط گستران و نیز جلوگیری از گسترش اپیدمی ویروس کرونا از امروز دوشنبه 19 اسفند هرگونه بساط گستری در فضای محل هفته بازارهای سطح شهر تا اطلاع بعدی ممنوع است.

آخرین آمار مبتلایان به کرونا در همدان تا ظهر روز گذشته (یکشنبه) 50 تن اعلام شد که شامل 15 نفر در شهرستان همدان، 9 تن در اسدآباد، 6 تن نهاوند، 5 تن در رزن، چهار تن در ملایر، چهار تن در فامنین، سه تن در کبودراهنگ، 2 نفر در تویسرکان، یک نفر در شهرستان بهار و یک نفر هم وارده از خارج استان است.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 37

به "خبرنگاران عضو شورای شهر همدان: مصوبه ای برای تعطیلی روز بازارها نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران عضو شورای شهر همدان: مصوبه ای برای تعطیلی روز بازارها نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید