تنش قبل از سوت داور در اصفهان شروع شد

به گزارش مجله فان پی سی، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، اعضای تیم فوتبال پرسپولیس در اصفهان به دلیل تجمع و اغتشاش هوادارانی که خود را هوادار سپاهان خوانده و علیه پرسپولیس شعار می دادند، ضمن مواجهه با تهدید علیه امنیت خود، برای حرکت به سمت استادیوم با مشکل روبرو شدند.

تنش قبل از سوت داور در اصفهان شروع شد

این اتفاقات در حالی رقم خورد که تهدیدها و فراخوان هایی در روزهای گذشته در کانال ها و گروه های شبکه های اجتماعی که خود را طرفدار سپاهان معرفی می نمایند، اتفاق افتاده بود و مدیریت باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه به سازمان لیگ، در خصوص چنین مسائلی، هشدار داد و خواهان جلوگیری از این اتفاقات شده بودند.

امروز یک شنبه 19 اردیبهشت، تجمع طرفداران منتسب به سپاهان که با شعار، توهین، فحاشی و تهدید نسبت به پرسپولیس همراه بود را برابر هتل محل اقامت سرخپوشان و در ممانعت از حرکت کاروان به سمت استادیوم شاهد بودیم. به این ترتیب کاروان پرسپولیس، به دلیل عدم امکان حرکت اتوبوس، برای خروج از هتل و حرکت به سمت استادیوم با تأخیر 25 تا 30 دقیقه ای روبرو شد. این در حالی بود که افشین پیروانی در جلسه هماهنگی قبل از بازی، هشدارهای لازم را داده بود و همچنین کاروان پرسپولیس طبق زمان بندی هماهنگ شده در جلسه هماهنگی، اقدام لازم را برای حرکت به سمت استادیوم انجام داد.

این اتفاقات در حالی در اصفهان روی می دهد که این رفتارها متناسب با آداب میزبانی در فوتبال و لیگ فوتبال ایران نیست و هیچ گاه تیم هایی که به تهران آمده اند با مسائلی از این دست روبرو نمی شوند.

به گزارش خبرنگاران، ملاقات تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان ساعت 20:25 امشب در استادیوم نقش دنیا برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 خرداد 1400 بروزرسانی: 18 خرداد 1400 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 813

به "تنش قبل از سوت داور در اصفهان شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنش قبل از سوت داور در اصفهان شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید