تاکید اشرف غنی بر آتش بس در ماه مبارک رمضان

به گزارش مجله فان پی سی، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس جمهور افغانستان در پیامی به مناسبت ماه مبارک رمضان خواهان پذیرش آتش بس از سوی طالبان شد.

تاکید اشرف غنی بر آتش بس در ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، رئیس جمهور افغانستان در پیامی به مناسبت ماه مبارک رمضان خواهان پذیرش آتش بس از سوی طالبان شد.

محمد اشرف غنی در پیامی به مناسبت ماه رمضان از طالبان خواست از جنگ دست بردارند و آتش بس نمایند.

وی اضافه کرد: برای رسیدن به صلح عادلانه و دایمی کوشش می کنیم و قصد داریم به وسیله اجماع به صورت اساسی به جنگ کنونی در این کشور سرانجام دهیم.

دفتر نمایندگی سازمان ملل متحد در افغانستان نیز در پیامی به مناسبت ماه رمضان اعلام نموده است این سازمان برای برقراری صلح و ثبات در افغانستان با افغان ها همکاری خواهد نمود.

شورای عالی مصالحه ملی افغانستان نیز از طالبان خواست به مناسبت ماه رمضان آتش بس کند، زیرا آتش بس مهمترین خواست مردم این کشور است.

شورای امنیت ملی افغانستان نیز در پیامی به مناسبت ماه رمضان اظهار داشت: سال ها ست که به عناوین مختلف، جنگ بر افغان ها تحمیل شده است و این جنگ ناروا، در این مدت از جان و مال افغان ها قربانی گرفته است.

شورای امنیت ملی از طالبان خواسته است که از کشتار مردم مسلمان افغانستان و ویرانی کشور دست بردارند و بگذارند افغان ها فرایض اسلامی و عباداتشان را با آرامی انجام دهند.

امروز سه شنبه بیست و چهارم فروردین اول ماه رمضان در افغانستان و تعطیل رسمی است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 14 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1400 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 761

به "تاکید اشرف غنی بر آتش بس در ماه مبارک رمضان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید اشرف غنی بر آتش بس در ماه مبارک رمضان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید