برترین کاندیدهای پیوند مو

به گزارش مجله فان پی سی، در جلسه مشاوره قبل از عمل پیوند مو خصوصیات و پارامترهای خاصی در هر شخص آنالیز می گردد تا تعیین گردد آیا کاندید خوبی برای جراحی می باشد یا نه. تعدادی ازمهم ترین نکات قابل آنالیز در متن زیر اسم شده و یاری می نماید تا شما بتوانید تا حدودی خود را به اسم یک کاندید جراحی ارزیابی کنید.در گذشته به علت استفاده از روشهای قدیمی پیوند مو بسیاری از افراد طاس کاندید خوبی برای جراحی نبودند در حالیکه امروزه با روش نو اغلب متغا ضیان پیوند مو قادر به عمل می باشند.

برترین کاندیدهای پیوند مو

برترین کاندیدهای پیوند مو

در جلسه مشاوره قبل از عمل پیوند مو خصوصیات و پارامترهای خاصی در هر شخص آنالیز می گردد تا تعیین گردد آیا کاندید خوبی برای جراحی می باشد یا نه. تعدادی ازمهم ترین نکات قابل آنالیز در متن زیر اسم شده و یاری می نماید تا شما بتوانید تا حدودی خود را به اسم یک کاندید جراحی ارزیابی کنید.در گذشته به علت استفاده از روشهای قدیمی پیوند مو بسیاری از افراد طاس کاندید خوبی برای جراحی نبودند در حالیکه امروزه با روش تازه اغلب متغا ضیان پیوند مو قادر به عمل می باشند.

سن

افراد 18 تا 25 سال کاندید مناسبی برای جراحی نمی باشند زیرا با آنالیز مقدار ریزش موی فعلی آنها پیش بینی توسعه یافتن طاسی در آینده امکان پذیر نمی باشد.اگر در یک فرد جوان با موی کم پشت ناحیه پیشانی با یک جلسه پیوند موبنا به در خواست خود فرد یک خط رویش موی تازه که پرتر و پایین تر از خط طبیعی است ایجاد گردد این عمل بسیار فرد را راضی می نماید ولی این رضایت موقتی خواهد بود زیرا بعدا با پیشرفت طبیعی ریزش مو در پشت این خط تازه مقدار طاسی او تا حدی توسعه می یابد که موهای به جای مانده در پشت سر به حدی نیست که بتواند پوشش قابل قبولی را تا خط رویش تازه او ایجاد کند.این افراد بهتر است از داروی فیناستراید و محلول موضعی مینوکسیدیل استفاده نمایند . البته در موارد نادر جوانان 23 یا 24 سال با توجه به مقدار ریزش مویشان میتوانند کاندید خوبی برای عمل باشند .در خصوص پیوند موی خانمها مسئله سن مطزح نیست .

شرایط سلامت

به منظور آنالیز شرایط سلامت فرد گرفتن توضیح حال کامل و انجام آزمایشات لازم ضروری می باشد. بیماران دیابتی و فشار خون بالا قبل از عمل بایستی بیماری آنها کنترل شده باشد. بیماریهای عفونی و مسائل پوستی قبل از عمل باید درمان شوند.

کیفیت و کمیت موها در ناحیه دهنده مو

کسانی کاندید خوب برای پیوند مو هستند که در ناحیه پشت سرشان تراکم بالایی ازفولیکولها مو داشته باشند.تراکم به معنی تعداد موها در واحد سطح می باشد.اگر تراکم بالا باشد موهای قابل دسترس برای کاشت در ناحیه جلوی سر بیشتر است.موهای ضخیم و مجعد ظاهر پر تری ایجاد می نمایند . افرادی که تراکم خوبی ندارند نتیجه عمل کاملا رضایت بخش نیست.

مقدار شلی پوست سر

مقدار شلی پوست تعیین می نماید تا چه مقدار از پوست پشت سر می توان بر داشت تا با حد اقل کشش بتوان بخیه زد واحتمال اسکار بخیه کاهش یابد . مسلما پوستهای شل تر مقدار مجاز برداشت پوست بیشتر از پوست سفت می باشد.

منبع:pezeshki.net

ارسال به وسیله کاربر محترم سایت :omid-a98

منبع: راسخون
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 985

به "برترین کاندیدهای پیوند مو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین کاندیدهای پیوند مو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید