بنتلی فلایینگ اسپر با تیونینگ منصوری رونمایی شد

به گزارش مجله فان پی سی، تیونر منصوری این بار با اعمال تغییرات فنی و ظاهری جذاب روی بنتلی مدل فلایینگ اسپر این خودروی لوکس را بیش ازپیش خاص کرده است.

بنتلی فلایینگ اسپر با تیونینگ منصوری رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران، امسال شرکت آلمانی منصوری علاوه بر بنتلی کنتیننتال GT V8، مدل فلایینگ اسپر (Flying Spur) دوازده سیلندر از این خودروساز بریتانیایی را برای تیونینگ انتخاب کرده است. فروش این سدان لوکس بریتانیایی از ماه گذشته میلادی در اروپا آغاز شده است و در همین مدت کوتاه منصوری با اعمال تغییرات ظاهری جذاب و بهبودهای فنی نسخه ای خاص، کمیاب و لوکس از فلایینگ اسپر ارائه داده است.

منصوری با استفاده از کیت بدنه خاص و اعمال تغییراتی نظیر تعویض جلوپنجره، به کارگیری رنگ مشکی در ورودی های هوا و جلوپنجره و استفاده از تزیینات قرمز رنگ در ظاهر سعی کرده فلایینگ اسپر را یک سدان لوکس با ظاهری اسپرت تصویر کند. به علاوه، منصوری با انتخاب رینگ های 22 اینچی چندپره با تزیینات قرمز برای این خودرو سعی کرده نظر هر بیننده ای را جلب کند. تغییرات ظاهری اعمال شده توسط منصوری با خطوط قرمز رنگ در امتداد بدنه ادامه می یابد تا در نهایت به سپر عقب جدید با خروجی های اگزوز خاص ختم شود.

بنتلی فلایینگ اسپر یکی از زیباترین طراحی های کابین را در میان خودروهای لوکس دارا است، با این وجود منصوری با اعمال تغییرات خاص خود در فضای داخلی فلایینگ اسپر سعی داشته سطح جدیدی از القای حس لوکس و خاص بودن ارائه دهد. تزیینات چرمی خاص در داشبورد در کنار استفاده از فیبر کربن و چرم در فرمانی با شکل عجیب از مهم ترین تغییرات منصوری در کابین فلایینگ اسپر است.

علاوه بر تغییرات ظاهری در داخل و خارج، منصوری با اعمال تغییراتی روی پیشرانه خورجینی 6 لیتری 12 سیلندر مجهز به دوتوربوشارژ، قلب تپنده بنتلی فلایینگ اسپر را نیز بهبود داده است. مدل استاندارد این پیشرانه با تولید قدرتی معادل 626 اسب بخار و گشتاور 900 نیوتن متر می تواند فلایینگ اسپر را ظرف 3/8 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برساند که به لطف تغییرات منصوری روی آن این اعداد به 710 اسب بخار، 1000 نیوتن متر و 3/6 ثانیه بهبود یافته اند.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 7 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 35

به "بنتلی فلایینگ اسپر با تیونینگ منصوری رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنتلی فلایینگ اسپر با تیونینگ منصوری رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید