برگزاری دوره آموزشی توجیهی ورزش بیسبال 5 در مدارس بوشهر

به گزارش مجله فان پی سی، تهران (پانا) - دوره آموزشی توجیهی بیسبال 5 برای معلمان تربیت بدنی بوشهر از سوی آندره دئوریا مدرس بین المللی و عضو کمیته بین المللی فدراسیون جهانی بیسبال برگزار گردید.

برگزاری دوره آموزشی توجیهی ورزش بیسبال 5 در مدارس بوشهر

این دوره آموزشی توجیهی در روز 15 اردیبهشت ماه 1400 در مجموعه آموزشی ورزشی آزادگان اداره کل آموزش و پرورش و باحضور 25 نفر از معلمان تربیت بدنی برگزار گردید. در این دوره آموزشی که به شکل عملی و تئوری و نمایش فیلم برگزار گردید مورد توجه و استقبال معلمان تربیت بدنی نهاده شد.

در نشستی که رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان بوشهر با هیات بیسبال استان با حضور آندره دئوریا برگزار گردید بر توسعه بیسبال 5 در مدارس تاکید شد همچنین به تعامل خوب هیات ورزش دانش آموزی استان با هیات بیسبال بر انجام اقدامات توسعه ای و آموزشی پس از هماهنگی با فدراسیون ورزش دانش آموزی تاکید شد.

در بخشی از این کارگاه آموزشی ارتباط تلفنی تصویری با محمدعلی یزدی مدیر روابط عمومی فدراسیون ورزش دانش آموزی و از پیشکسوتان این ورزش همچنین حسین بابویی رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور نیز برقرار شد که در گفت وگوی با مدرس بین المللی و هیات ورزش دانش آموزی استان با این دو مسئول نسبت به اقدامات فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور در مورد ورود این ورزش در مدارس کشور تاکید شد.

در این دوره آموزشی معاون پرورشی و تربیت بدنی و کارشناس تربیت بدنی شهرستان بوشهر به نمایندگی از شهرستان های استان حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 26 خرداد 1400 بروزرسانی: 26 خرداد 1400 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 825

به "برگزاری دوره آموزشی توجیهی ورزش بیسبال 5 در مدارس بوشهر" امتیاز دهید

1 کاربر به "برگزاری دوره آموزشی توجیهی ورزش بیسبال 5 در مدارس بوشهر" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری دوره آموزشی توجیهی ورزش بیسبال 5 در مدارس بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید