با چند کار ساده شیک شوید

به گزارش مجله فان پی سی، در برخی از موارد ممکن است رازهای بسیار کوچکی در خوش استایلی و خوشتیپی شما بی تاثیر نباشد بنابراین ضروری است که شما از آن ها مطلع باشید.

با چند کار ساده شیک شوید

شیک پوشی با چند ترفند ساده به شما یاری می نماید در مجالس بدرخشید. برای اینکه استایلی شیک و همواره مجذوب نماینده داشته باشید با این تغییرات ساده، می توانید ظاهری با کلاس بسازید. همراه مجله اینترنتی دلتا باشید.

شیک پوشی با چند ترفند ساده

در این مطلب به شما چند راز خوش تیپی را آموزش می دهیم.

برای شیک پوشی با چند ترفند ساده از یک عطر تازه بهره ببرید

هیچ لباسی بدون یک عطر خوش بو کامل نمی گردد. عطری را پیدا کنید که از آن لذت می برید و روی پوست خود بزنید (هرگز به لباس یا موی خود عطر نزنید) عطر را روی ساعد یا پشت گردن خود اسپری کنید تا ماندگاریش بیشتر گردد.

حتی می توانید عطر را پشت زانوها و یا بین ران ها نیز بزنید تا بیشتر بویش بماند. قبل از اینکه عطر را روی پوست اسپری کنید با مرطوب نماینده یا روغن بادام چربش کنید.

برای شیک پوشی با چند ترفند ساده از زیورآلات سنگین بهره ببرید

زیورآلات حتی اگر هم مقرون به صرفه قیمت باشند اگر با فکر و هوشمندانه خریداری شوند می توانند به خوبی استایلتان را تقویت نمایند. می توانید زیورآلاتی خریداری کنید که حالتی کریستال با سنگ های پلاستیکی دارد، به جای زیورآلات درخشان و گران از زیورآلات تیره بهره ببرید. به علاوه زیورآلات فلزی انتخاب کنید که به جای سبک و شل بودن سفت و سنگین باشند. برای داشتن ظاهری کلاسیک ساعتی با بند فلزی یا چرم اضافه کنید.

برای شیک پوشی با چند ترفند ساده از رنگ های خاکی بپرهیزید

بیشتر این رنگ ها کسل نماینده و به نظر کهنه می آیند. برای اینکه ظاهری لوکس داشته باشید بهتر است از رنگ هایی که شبیه به سنگ های قیمتی است یا رنگ های خمیری بهره ببرید. به قسمت رنگ های سایت بدونیم مراجعه کنید.

اگر موهای چربی دارید، به مطلب چربی موهای خود را با روش های خانگی از بین ببرید مراجعه کنید.

برای شیک پوشی با چند ترفند ساده از کیف دستی خوش بنیه بهره ببرید

همواره یک کیف دستی با کیفیت ارزش پول دادن را دارد، با توجه به هزینه ای که می خواهید بکنید در پی کیفی با طراحی کلاسیک و رنگی خنثی باشید. همین که کیف رویایی خود را خریداری کردید، آن را با براق نماینده های چرم همواره درخشان نگه دارید.

اگر می خواهید کیفتان همواره در برترین شکل خود بماند هر بار خواستید کنارش بگذارید آن را با کاغذ یا هر چیز دیگر پر کنید.

پیشنهاد مطالعه: بعلاوه می توانید از بین بردن پیری چهره با این ترفنده ها را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 9 اسفند 1401 بروزرسانی: 9 اسفند 1401 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 1386

به "با چند کار ساده شیک شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با چند کار ساده شیک شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید