بارش های شدید موسمی در شهر کراچی و بروز سیل

به گزارش مجله فان پی سی، باران های سیل آسای موسمی که بخش وسیعی از شبه قاره را در بر گرفته است در شهر کراچی پاکستان نیز باعث آب گرفتگی های عظیم شد.

بارش های شدید موسمی در شهر کراچی و بروز سیل

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از اکسپرس نیوز، باران های شدید موسمی در نقاط مختلف کشور پاکستان همچنان ادامه دارد و باعث بروز سیل در بسیاری از شهرها شده است.

سازمان هواشناسی پاکستان گفت تنها طی 24 ساعت گذشته بیش از 120میلی متر باران در شهر کراچی باریده و بسیاری از معابر این شهر را با آب گرفتگی روبرو نموده است.

از سوی دیگر بارش باران های موسمی باعث کاهش درجه حرارت هوا در شهر کراچی شده و علی رغم مشکلاتی که سیل برای مردم ایجاد نموده است شهروندان این کلان شهر از بارش باران راضی هستند.

پیش بینی ها حاکی است بارش باران طی روزهای آینده هم در پاکستان ادامه خواهد یافت و ممکن است خسارت های ناشی از سیل بیشتر گردد.

باران های موسمی در ایالت پنجاب و به خصوص شهر اسلام آباد نیز بارش خود را آغاز نموده اند و مسئولین دولتی نسبت به طغیان احتمالی برای رودهای عظیم از جمله رود سند به مردمی که در حاشیه این رودها زندگی می نمایند هشدار داده اند.

بارش باران های موسمی تا حدود یک ماه دیگر ادامه خواهد یافت و طی این مدت حجم آب موجود در بستر رودهایی چون سند، نیلم، چناب و.. به شدت افزایش پیدا می نماید.

باران های موسمی در کشورهای هند و بنگلادش نیز می بارند و صاعقه های وحشتناک حاصل از آن تا کنون جان صدها نفر را در هند گرفته است.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 297

به "بارش های شدید موسمی در شهر کراچی و بروز سیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش های شدید موسمی در شهر کراچی و بروز سیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید