تور برزیل: انتخابی جام جهانی 2022، پیروزی قاطع آرژانتین مقابل اروگوئه با گلزنی مسی، برزیل انتها متوقف شد

به گزارش مجله فان پی سی، در شبی که برزیل در خانه کلمبیا متوقف شد، آلبی سلسته پیروز شد میهمانش اروگوئه را از پیش رو بردارد.

تور برزیل: انتخابی جام جهانی 2022، پیروزی قاطع آرژانتین مقابل اروگوئه با گلزنی مسی، برزیل انتها متوقف شد

با تور برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، بازی های مرحله انتخابی جام جهانی 2022 در منطقه آمریکای جنوبی بامداد امروز (دوشنبه) با برگزاری چهار ملاقات پیگیری شد که در یکی از این ملاقاتها برزیل صدرنشین در خانه کلمبیا با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شد و فرایند صد درصد پیروزی شاگردان تیته در این رقابت ها خاتمه قطع شد. سلسائو که هر 9 بازی قبلی خود را برده بود، با تساوی در دهمین بازی اش 28 امتیازی شد و همچنان صدرنشین این رقابت هاست. کلمبیا هم 15 امتیازی شد و در رده پنجم ایستاده است.

در بازی حساس دیگر تیم ملی آرژانتین در استادیوم ال مونومنتال پیروز شد میهمانش اروگوئه را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهد. لیونل مسی در دقیقه 38، رودریگو دی پائول در دقیقه 44 و لائوتارو مارتینس در دقیقه 62 برای آلبی سلسته در این ملاقات گلزنی کردند. شاگردان لیونل اسکالونی با این برد 22 امتیازی شدند و ضمن استحکام بخشیدن به صندلی دومی خود، فاصله اش با برزیل صدرنشین را به هفت امتیاز کاهش داد.

در دو ملاقات دیگر هم شیلی با نتیجه 2 بر صفر بر میهمان خود پاراگوئه غلبه کرد و اکوادور هم در خانه ونزوئلا تن به شکست 2 - یک داد.

بعلاوه شب گذشته (یکشنبه) در همین چارچوب بولیوی در ملاقاتی خانگی با نتیجه یک بر صفر پرو را از پیش رو برداشت.

جدول رده بندی این رقابت ها در حال حاضر به توضیح زیر است:

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 993

به "تور برزیل: انتخابی جام جهانی 2022، پیروزی قاطع آرژانتین مقابل اروگوئه با گلزنی مسی، برزیل انتها متوقف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور برزیل: انتخابی جام جهانی 2022، پیروزی قاطع آرژانتین مقابل اروگوئه با گلزنی مسی، برزیل انتها متوقف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید