اعلام زمان واریز معوقات جاماندگان یارانه

به گزارش مجله فان پی سی، سرپرست مدیریت اجتماعی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: افراد می توانند با مراجعه به سامانه حمایت شرایط خود را آنالیز نمایند.

اعلام زمان واریز معوقات جاماندگان یارانه

زینل پور گفت: از اردیبهشت با مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه تعدادی از مردم در دهک دهم و در فهرست پرداخت یارانه قرار نگرفتند.

او می گوید: این افراد از 20 اردیبشهت باید به سایت hemayat.mcls.gov.ir مراجعه و اعتراض خود را ثبت می کردندکه افرادی که تا 15 خرداد ثبت اعتراض کردند یارانه های آن ها تا 20 مرداد سال جاری پس از آنالیز مجدد و مورد مشمول بودن برقرار شد.

به گفته سرپرست مدیریت اجتماعی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد برای عده ای بازهم به دریافت نکردن یارانه ها اعتراض داشتند از طرف سازمان هدفمندی شماره 09200006369 اعلام شد و متقاضیان جامانده از دریافت یارانه ها می توانستند علت قرار گرفتن در دهک را مشاهده و برای برطرف مشکل اقدام نمایند.

زینل پور گفت: افرادی که از سال 93 از دریافت یارانه انصراف دادند و افرادی که از سال 95 بعلت تراکنش اقتصادی یا دلایل دیگر مشمول دریافت یارانه نبودند، میتوانند به سامانه حمایت مراجعه و ثبت نام نمایند که پس از آنالیز اطلاعات آن ها یارانه معوقه به حسابشان واریز میگردد.

او گفت: افرادی که می خواهد یارانه آن ها از سرپرست جداسازی گردد، می توانند به فرمانداری مراجعه نمایند و نامه جداسازی از سرپرست دریافت و به سامانه مراجعه و آن را ثبت نمایند.

زینل پور گفت: 70 هزار سرپرست خانواری که درخواست بازبینی داشتند این ماه به جمع یارانه بگیران افزوده شدند.

خبرنگاران یزد یزد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 31 شهریور 1401 بروزرسانی: 31 شهریور 1401 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 1312

به "اعلام زمان واریز معوقات جاماندگان یارانه" امتیاز دهید

1 کاربر به "اعلام زمان واریز معوقات جاماندگان یارانه" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام زمان واریز معوقات جاماندگان یارانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید