اعضای تیم کشتی دانشگاه امیرکبیر در مسابقات کشتی منطقه یک کشور درخشیدند

به گزارش مجله فان پی سی، اعضای تیم کشتی دانشگاه صنعتی امیرکبیر پیروز به کسب مقام های اول تا سوم مسابقات کشتی منطقه یک کشور برای کسب سهمیه المپیاد دانشجویی شدند.

اعضای تیم کشتی دانشگاه امیرکبیر در مسابقات کشتی منطقه یک کشور درخشیدند

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، اعضای تیم کشتی دانشگاه صنعتی امیرکبیر پیروز به کسب مقام های اول تا سوم مسابقات کشتی منطقه یک کشور برای کسب سهمیه المپیاد دانشجویی شدند. در این مسابقات امیرحسین توکلیان مقام اول، علی پوریان مقام دوم، کاوه خنجری مقام سوم، محمد اسلامی مقام سوم، شاهین قوی پنجه مقام سوم مسابقات کشتی منطقه یک کشور را کسب کردند.

مسابقات کشتی منطقه یک کشور با هدف کسب سهمیه المپیاد دانشجویی در دانشگاه شهید عباسپور برگزار گردید که تیم دانشگاه صنعتی امیرکبیر با 6 ورزشکار (3 نفر در کشتی آزاد و 3 نفر در کشتی فرنگی) به مربیگری آقای سید احمد جلالی و به سرپرستی آقای مصطفی جلالی در این دوره از مسابقات شرکت کرد.

در این مسابقه صادق اعرابی در رشته آزاد از جدول مسابقات کنار رفت، اما هر 5 نفر از اعضای تیم دانشگاه با سه برد متوالی مقابل حریفان خود به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند.

در این مرحله دو نفر از اعضای تیم با برد مقابل حریفان خود به فینال مسابقات راه پیدا کردند و سه نفر با یک برد و یک باخت برای کسب مقام سومی به مصاف حریفان خود رفتند.

لازم به ذکر است، با توجه به گزارش کمیته فنی مسابقات به ستاد برگزاری المپیاد، نفرات اول و دوم هر وزن به المپیاد اعزام خواهند شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 تیر 1401 بروزرسانی: 26 تیر 1401 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 1264

به "اعضای تیم کشتی دانشگاه امیرکبیر در مسابقات کشتی منطقه یک کشور درخشیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعضای تیم کشتی دانشگاه امیرکبیر در مسابقات کشتی منطقه یک کشور درخشیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید