اعتراف کومان: آینده ام به دست خودم نیست ، همه می دانند مشکل ما چیست

به گزارش مجله فان پی سی، سرمربی آبی اناری ها بار دیگر از مسائل در تیمش سخن به میان آورد با این حال اعلام نمود که قصدی برای استعفا ندارد.

اعتراف کومان: آینده ام به دست خودم نیست ، همه می دانند مشکل ما چیست

به گزارش خبرنگاران و به نقل از مارکا، بارسلونا در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در پرتغال به مصاف بنفیکا رفت.

آبی اناری ها که در ملاقات نخست برابر بایرن با سه گل شکست خورده بودند در این بازی هم با سه گل بازی را واگذار کردند.

کومان بعد از بازی گفت: سخت است که این شکست را قبول کرد. براین باورم که تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشت. وقتی دو بر صفر عقب افتادیم برترین فرصت برای گلزنی را خلق کردیم اما آن توپ گل نشد و در ادامه بنفیکا گل سوم را به ثمر رساند.

او ادامه داد: بنفیکا قدرت و سرعت لازم را داشت. در دو گل نخست حریف می توانستیم بهتر دفاع کنیم. ما از نظر بدنی در شرایط خوبی نیستیم. تیم های زیادی هستند که از نظر بدنی بهتر از ما هستند. دوست ندارم که درباره شرایط بارسلونا صحبت کنم. همه می دانند که ما چه مشکلاتی داریم. مساله بارسلونا روشن تر از آب است و احتیاج به صحبت کردن من نیست.

کومان درباره تعویض پیکه گفت: می ترسیدیم که او کارت دوم را بگیرد. این بازی پر از فشار بود. فکر کردیم که فرانکی دی یانگ در این شرایط بهتر از او است.

او درباره آینده خود گفت: نمی توانم در این زمینه صحبت کنم. آینده ام به دست خودم نیست و باشگاه باید تصمیم بگیرد. من از حمایت همه بازیکنان برخوردار هستم و بیش تر از این چیزی نمی دانم. باید باشگاه حرف بزند. شکست برای هر مربی بد است. ما دو شکست پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا داشته ایم و این ناامید کننده است. باید از نظر بدنی و سرعت بهتر شویم و این چیزی است که در پی آن هستیم.

کومان در انتها گفت: تیم باید شرایط خود را تغییر دهد. من بارها گفته ام که این تیم باید تغییر کند. گناهکار من نیستم. تیم در کارهای دفاعی خوب نیست. نباید اجازه داد که بازیکنان حریف به راحتی وارد محوطه جریمه ما شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 مهر 1400 بروزرسانی: 21 مهر 1400 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 992

به "اعتراف کومان: آینده ام به دست خودم نیست ، همه می دانند مشکل ما چیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراف کومان: آینده ام به دست خودم نیست ، همه می دانند مشکل ما چیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید