وست جت مسافران بدون ماسک را از پروازها اخراج و آن ها را یک سال در لیست سیاه قرار می دهد

به گزارش مجله فان پی سی، وست جت از شروع هفته آینده تدابیر سفت و سختی برای مسافرانی اتخاذ می نماید که از قوانین فدرال برای استفاده از ماسک در پروازها پیروی نمی نمایند.

وست جت مسافران بدون ماسک را از پروازها اخراج و آن ها را یک سال در لیست سیاه قرار می دهد

این ایرلاین گفت حاضر است حتی تا جایی پیش برود که مسافرانی که قبول ننمایند به طور مداوم در حین پرواز ماسک بزنند یا صورت شان را بپوشانند را از پرواز بیرون بیندازد.

اد سیمز رییس و مدیر عامل وست جت در مصاحبه ای با سی بی سی نیوز گفت: اگر هواپیما زمین را ترک نکرده باشد و کسی باشد که قبول نکند ماسک بزند، ما او را به گیت بازمی گردانیم.

سیمز گفت در موارد شدید یعنی اگر مسافری به نادیده دریافت قوانین ماسک زدن ادامه بدهد، هواپیما دور می زند و به نقطه پرواز خود بازمی گردد.

سازمان حمل و نقل کانادا از هر فردی بالای 2 سال می خواهد در تمام پروازها ماسک بزند. دستوری که این سازمان اخیرا ارسال کرد این مسئله را اضافه می نماید که فقط افرادی که یادداشتی رسمی از دکتر همراه دارند می توانند از ماسک زدن اجباری مستثنی باشند.

وست جت می گوید امیدوار است مجبور نگردد به حرکت شدید بیرون کردن مسافران خاطی روی بیاورد.

این ایرلاین بیان کرد که از روز اول سپتامبر، پاسخی شدیدتر به افرادی می دهد که مقابل استفاده از ماسک مقاومت نمایند. در ابتدا خدمه پرواز از مهمانان می خواهند که ماسک به صورت بزنند. در ادامه اگر احتیاج باشد یک اخطار رسمی به فرد داده می گردد که ماسک لازم است. اگر مسافر قبول نکند، تحریمی طولانی مدت برایش معین می گردد. سیمز گفت چنین افرادی به مدت یک سال وارد لیست سیاه پرواز می شوند.

ایرکانادا هم در بیانیه ای گفت: ما به آن دسته از مهمانانی که از عمد تخطی می نمایند اطلاع رسانی می کنیم که از پرواز کردن معلق شده اند.

این ایرلاین بر حسب قوانین خود به صورت عمومی درباره تدابیر ایمنی و اجرای آن ها صحبت نمی نماید، اما تایید کرد که یک رویکرد پله ای دارد که می تواند در مرحله نهایی شامل ممنوعیت پرواز بگردد.

ایرکانادا فقط تایید کرد که تا به حال تعداد بسیار کمی از سوانح داشته که در آن مسافران استفاده از ماسک را قبول نکردند. وست جت هم گفت تا به حال این اتفاق 30 بار در پروازهایش افتاده است.

منبع: ایرونی ها
انتشار: 17 آبان 1399 بروزرسانی: 17 آبان 1399 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 411

به "وست جت مسافران بدون ماسک را از پروازها اخراج و آن ها را یک سال در لیست سیاه قرار می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وست جت مسافران بدون ماسک را از پروازها اخراج و آن ها را یک سال در لیست سیاه قرار می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید