واکنش آمریکا به مذاکرات بین الافغانی در ایران، پرایس: نقش همسایگان افغانستان را در آینده درک می کنیم

به گزارش مجله فان پی سی، گفتگوهای بین اافغانی با حضور نمایندگان دولت افغانستان، شخصیت های عالی جمهوریت و هیات عالی سیاسی طالبان به میزبانی جمهوری اسلامی ایران روز گذشته در وزارت امور خارجه ایران برگزار گردید.

واکنش آمریکا به مذاکرات بین الافغانی در ایران، پرایس: نقش همسایگان افغانستان را در آینده درک می کنیم

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، در واکنش به برگزار مذاکرات بین افغانی در ایران، گفت: میزبانی ایران از مذاکرات صلح افغانستان ممکن است سازنده باشد. همسایگان افغانستان باید نقشی سازنده برای برقراری صلح پایدار در این کشور داشته باشند.

گفتگوهای بین اافغانی با حضور نمایندگان دولت افغانستان، شخصیت های عالی جمهوریت و هیات عالی سیاسی طالبان به میزبانی جمهوری اسلامی ایران روز گذشته در وزارت امور خارجه ایران برگزار گردید.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اظها در ادامه گفت: ما می دانیم که ایران میزبان هیأت طالبان بوده و نقش همسایگان افغانستان را در آینده درک می کنیم. هیچ حکومتی که ممکن است با استفاده از زور و اسلحه در افغانستان به قدرت برسد، مشروعیت و حمایت جامعه بین المللی و پشتیبانی مردم افغانستان را نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 920

به "واکنش آمریکا به مذاکرات بین الافغانی در ایران، پرایس: نقش همسایگان افغانستان را در آینده درک می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش آمریکا به مذاکرات بین الافغانی در ایران، پرایس: نقش همسایگان افغانستان را در آینده درک می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید