محمد بنا و آرامش قبل از طوفان، این بار سکوت علامت رضا نیست!

به گزارش مجله فان پی سی، به گزارش خبرنگاران، نخستین گام بررسی و تدوین چرخه انتخابی تیم ملی کشتی در حالی هفته گذشته برداشته شد که به جز نارضایتی غلامرضا محمدی، خروجی دیگری نداشت. به هر حال طبق اعلام فدراسیون کشتی قرار است این جلسات در آینده با هدف بحث و بررسی در خصوص تدوین چرخه انتخابی برگزار شود و طرفین با ارائه نقطه نظرات خود به یک تعامل و طرح واحد دست یابند. طبیعتاً این سبک و سنگین کردن های فنی هم با اختلاف نظر همراه است که باید با اجماع تصمیم گیرندگان به نتیجه برسد.

محمد بنا و آرامش قبل از طوفان، این بار سکوت علامت رضا نیست!

بدین ترتیب تکلیف چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد با برخی اختلاف نظرها در نشست اخیر روشن شد و متولیان فدراسیون قصد دارند این اختلاف نظرها را در نشست های بعدی حل و فصل کنند.

اما در این بین هیچ خبری از محمد بنا و شرایط کشتی فرنگی در این چرخه پرحاشیه انتخابی نیست. سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی که با نگاهی به کارنامه اش می توان او را یکی از منتقدان اصلی فرایند انتخابی تیم ملی نامید، فعلاً سکوت پیشه کرده و هیچ اظهار نظری در این خصوص نکرده است.

البته با توجه به سوابق محمد بنا و روش کارش به عنوان سرمربی تیم ملی، به هیچ عنوان نمی توان سکوت او را علامت رضا دانست و هیچ بعید نیست سکوت او همان آرامش قبل از طوفان باشد. به ویژه آنکه متولی اصلی طرح و برنامه ریزی و تدوین چرخه انتخابی تیم ملی، انستیتو کشتی است که حسن یوسفی افشار در رأس آن قرار گرفته است!

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 188

به "محمد بنا و آرامش قبل از طوفان، این بار سکوت علامت رضا نیست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد بنا و آرامش قبل از طوفان، این بار سکوت علامت رضا نیست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید