مجریانی حاشیه ساز با گرایشات رنگی در رسانه ملی!

به گزارش مجله فان پی سی، بررسی برنامه های ورزشی صداوسیما و حواشی مجریان این برنامه ها نشان می دهد برخی از این مجریان با گرایش های رنگی در رسانه ملی برنامه اجرا می کنند؛ موضوعی که معمولا حاشیه ها و ماجراهایی را هم به همراه دارد.

مجریانی حاشیه ساز با گرایشات رنگی در رسانه ملی!

به گزارش خبرنگاران، در چند روز گذشته صحبت های برخی از مجریان صداوسیما درباره داربی و همین طور داوری این بازی حواشی زیادی را ایجاد کرده به طوری که حالا از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد این باشگاه در پی پیگیری حقوقی برخی اظهارنظرهای مجریان تلویزیونی است.

در یکی از برنامه های صداوسیما پیش از داربی، مجری با دعوت از یک پیشکسوت فوتبال سعی دارد درباره بازی داربی 95 مباحث کارشناسی مطرح کند اما به یک باره با اظهاراتی یک جانبه و البته قضاوت هایی شخصی، اعلام می کند که داور بازی به پرسپولیس تمایل دارد.

این مجری در یکی دیگر از همین برنامه ها هم با صراحت می گوید: چند سال قبل نگذاشتند تراکتور قهرمان شود، نگذاشتند استقلال قهرمان شود و مستندات آن موجود است که این یعنی او صراحتا از رسانه ملی به مردم القاء می کند تبانی صورت گرفته تا پرسپولیس قهرمان شود و اسناد آن هم موجود است!

اظهارات مجری صداوسیما به حدی باعث ناراحتی سرمربی پرسپولیس شده بود که پیش از داربی در اظهاراتی گفته بود: باید با برنامه های چیپ صداوسیما مبارزه کنیم که از کارشناسان استقلالی دعوت کردند و مجریان استقلالی خود را به آب و آتش می زنند که داور پرسپولیسی است و حرف های سخیف و بی معنی می زنند و فشار زیادی به تیم داوری می آوردند.

در دنیای امروز که فضای مجازی توسعه پیدا کرده و اخبار و اطلاعات زیادی در آن جریان دارد، مردم برای فرار از اخبار دروغ و شایعات که بعضا از صحت به دور هستند، معمولا اخبار و حواشی ورزشی را هم از تلویزیون دنبال می کنند؛ برنامه هایی که بعضا خود حاشیه ساز می شوند.

سوال این است که آیا برای انتخاب این مجریان چارچوب های مدون شده ای تعریف شده است؟ آیا بر عمل و گفتار مجریان حین و پس از اجرای برنامه ها، نظارتی وجود دارد؟

اینکه فردی به نام یک مجری علاقه ای به تیم خاص داشته باشد امری طبیعی است و نمی توان ایرادی به آن گرفت، اما وقتی این مجری قرار است از رسانه ملی برنامه ای درباره فوتبال اجرا کند، بهتر است به او گوشزد شود که مراقب بیانش باشد و بدور از علایق شخصی اش برنامه اجرا کند و از طرح نظرات غیر مستند هم پرهیز کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 تیر 1400 بروزرسانی: 28 تیر 1400 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 884

به "مجریانی حاشیه ساز با گرایشات رنگی در رسانه ملی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجریانی حاشیه ساز با گرایشات رنگی در رسانه ملی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید