تور چین: راهنمای خرید در شانگهای

به گزارش مجله فان پی سی، راهنمای خرید در شانگهای و آشنایی با بهترین مراکز خرید شهر

چین کشوری پهناور با تاریخ غنی است که با توجه به جاذبه های جهانگردی بالایی که دارد سالانه جهانگردان زیادی را به سمت خود جذب می کند. اما به غیر از جهانگرد این کشور از اقتصادی هم حرف های بسیاری برای گفتن دارد و دومین اقتصاد بزرگ جهان در حال حاضر به شمار می رود. از همین رو افراد بسیاری در سراسر جهان هستند که برای خرید از بازارهای چین به سمت شهرهای آن سفر می کنند. یکی از شهرهایی که در این زمینه بسیار نام دار است شانگهای می باشد، این شهر یکی از بزرگترین و شلوغ ترین شهرهای کشور چین محسوب می شود و از پرترددترین بنادر جهان به شمار می رود که در دهانه رودخانه یانگ تسه با فاصله اندکی از اقیانوس آرام قرار گرفته و رابطی میان چین و جهانی خارجی به شمار می رود. ما در این مطلب از مجله جهانگردی خبرنگاران قصد داریم تا درباره راهنمای خرید در شانگهای صحبت کنیم، تا زمانی که کسانی که برای اولین بار به سمت این شهر برای خرید سفر کرده اند اطلاعاتی در خصوص این سفر داشته باشند.

تور چین: راهنمای خرید در شانگهای

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا تماشا کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه تماشا کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

شهر شانگهای را می توان به عنوان بهشتی برای کسانی که عاشق خرید هستند معرفی کرد. خرید در شانگهای تجربه ای منحصر به فرد است و تا مدت ها لذت خرید در این شهر از یادتان نخواهد رفت. برترین مراکز تجاری این شهر، بخشی جدایی ناپذیر از صنعت گردشگری آن است که شما هم در سفر نباید آن ها را از دست بدهید. اما چند نکته را در مورد خرید در این شهر بزرگ چینی باید مدنظر داشته باشید که در ادامه راهنمای سفر به شانگهای به آن ها خواهیم پرداخت.

  • چانه زنی را فراموش نکنید!

حتما قدرت چانه زنی را در خودتان تقویت کنید، در شهر شانگهای مقدار قیمت ها در مغازه ها و بوتیک های مستقل اگرجه مشخص شده است اما در بازارهای این شهر می توانید با کمی چانه زدن اجناس مورد نظرتان را با قیمت مناسب خریداری نمایید. پس حتما سعی کنید بر روی این مهارتتان کار کنید.

  • بازارهای شانگهای را در اولویت نسبت به مراکز خرید لوکس قرار دهید!

بازارهای زیادی در سطح شهر شانگهای هستند که ما پیشنهاد می کنیم برای خرید اجناس مورد نیازتان اول به سمت بازارهای شهر بروید و بعد به مراکز خرید لوکس این شهر بروید.

  • در خیابان شااوکسینگ خرید کنید!

جاده شااوکسینگ، یکی از جاده ها معروف و محبوب در منطقه سابق فرانسوی ها است. هم می توانید در خیابان شلوغ و زیبای آن قدم بزنید و هم از بوتیک های فراوان با اجناس متنوع لذت ببرید.

معروف ترین بازارهای شانگهای

تعدادی از معروف ترین و برترین بازارهای خرید در این شهر چینی را در ادامه راهنمای خرید در شانگهای معرفی خواهیم کرد تا زمانی که به برای این امر به شهر شانگهای سفر کردید برنامه لازم برای خریدتان را داشته باشید.

  • بازار یویوئان

آدرس: 73 Houjia Rd, Huangpu Qu, Shanghai Shi, China, 200010

  • بازار راستا باستانی دونگانی

آدرس: China, Shanghai, Huangpu, 广东路

  • بازار نو مروارید دنیای هُنگ کیائو

آدرس: 3721 Hongmei Rd, Changning Qu, Shanghai Shi, China, 201103

بازار پارچه فروشی جنوب

آدرس: 399 Lujiabang Rd, Huangpu Qu, Shanghai Shi, China, 200011

  • بازار لباس و کادو یاتای خینیانگ

آدرس: 2002 Century Ave, Pudong Xinqu, Shanghai Shi, China, 200135

  • جمعه بازار هفتگی خیابانی مسلمانان

آدرس: شماره 1328 چانگده لو، نزدگیی آئومن لو، ناحیه شمالی جینگان، شانگهای 上海常德北路

خیابان های معروف شانگهای برای خرید و قدم زدن در میان مغازه ها

خیابان نانجینگ

یکی از خیابان های معروف شانگهای که در راهنمای خرید در شانگهای می خواهیم به آن اشاره کنیم، نانجینگ است که با طول 5.5 کیلومتر مملو از مغازه ها و مراکز تجاری است و بیش از 360 مرکز خرید کوچک و بزرگ در کنار رستوران ها و مراکز فرهنگی مختلف به چشم می خورد. به طور کلی 1.5 میلیون نفر هر روز برای خرید به این خیابان مراجعه می کنند که رقم حیرت انگیزی به شمار میرود. این خیابان که شبیه به الیزه در پاریس است یکی از برترین خیابان های این شهر برای خرید محسوب می شود.

خیابان ژینتیاندی

دیگر خیابانی که پیشنهاد می کنیم برای خرید به سمت آن بروید، خیابان ژینتیاندی است. این خیابان به خاطر فضای متفاوتی که دارد از جمله معروف ترین و قدیمی ترین خیابان های این شهر بزرگ چینی محسوب می وشد. شب ها هم ژینتیاندی همانقدری شلوغ و پر جنب و جوش است که در دیگر ساعت های روز! خیابانی که هم در آن می توانید خرید کنید و هم تفریح و مکانی خانوادگی و عالی به حساب می آید.

خیابان هوای های

همانطور که گفتیم شانگهای شهری برای عاشقان خرید است! از همین رو یک خیابان دیگر که در راهنمای خرید در شانگهای می خواهیم به آن اشاره کنیم، خیابان هوای های است که طول آن 6 کیلومتر است و از مهمترین خیابان های تجاری این شهر چینی به شمار می رود.

منطقه خرید ژوجیاهوی

یکی از منطقه ها مهم دیگر که برای خرید در شانگهای می توان به سمت آن رفت، منطقه ژوجیاهوی است. جایی که به واسطه خط مترو به راحتی به همه جا می توانید دسترسی داشته باشید. این منطقه با داشتن فروشگاه ها و مراکز خرید مدرن لباس به یکی از پایگاه های مد این شهر تبدیل شده است. با این حساب از بابتی دیگر نیز ژوجیاهوی طرفداران بی شماری دارد و آن هم به خاطر داشتن فروشگاه های بزرگ و تخصصی وسایل الکترونیک است.

خیابان سیچوان

خیابان سیچوان شمالی مراکز تجاری فراوانی دارد و انتخاب اول قشر عادی جامعه است. خیابان Middle Tibet چهارمین خیابان تجاری محبوب شهر است که از نظر تعدد رستوران ها و جذابیت های گردشگری، بسیار مورد توجه واقع شده است.

شهر خرید نیو شانگهای

شهر خرید نیو شانگهای، امکانات بسیار خوبی دارد و با تعداد زیادی اوت لت خرده فروشی احاطه شده است.

منطقه تجاری Jiali Sleepless City

منطقه تجاری Jiali Sleepless City در مقابل ایستگاه قطار شانگهای واقع شده است و با خط 1 مترو می توانید خودتان را به این مجموعه تجاری شلوغ برسانید.

مراکز خرید لوکس شهر شانگهای

در ادامه راهنمای خرید در شانگهای ما تعدادی از برترین مراکز خرید این شهر که دارای استانداردهای دنیای هستند و برترین برندهای دنیا در آن ها شعبه دارند را معرفی خواهیم.

مرکز خرید IFC

مرکز IFC که نام کامل آن (international finance center) است از بزرگترین مراکز خرید شانگهای است و در 6 طبقه طراحی شده است. این مرکز خرید شامل پارکینگ و سرویس های بهداشتی فوق العاده تمیز می باشد.

آدرس: 8 Century Ave, LuJiaZui, Pudong Xinqu, China, 200121

پلازا 66

این مرکز خرید در واقع یک مجتمع تجاری اداری است که علاوه بر مرکز خرید دو آسمان خراش هم داراست. نکته جالبی که در مورد مرکز خرید پلازا 66 وجود دارد این است که 66 طبقه دارد و بلندترین ساختمان در منطقه پاکسی به شمار می رود.

آدرس: 1266 Nanjing W Rd, NanJing XiLu, Jingan Qu, China, 200000

فروشگاه جییو گوآنگ | Jiu Guang Department Store

فروشگاه جییو گوانگ یکی از مراکز خرید شانگهای در چین است و مارک های اصلی و دنیای کالاها از جمله باربری، تیفانی، اینس بی، بالی، سلین و دیگر برند ها را ددر خود جای داده است.

آدرس: 1618 West Nanjing Road, Shanghai

مرکز خرید تایمز اسکوئر

این مرکز خرید از طریق یکی از معروف ترین معماران پانامایی طراحی شده است. این مرکز 7 طبقه است و هر طبقه بیش از 100 فروشگاه و در مجموع 2 طبقه پارکینگ دارد. به منظور رسیدن به این مرکز خرید راه سختی در پیش ندارید به راحتی می توانید خط 9 مترو را سوار شوید و در ایستگاه جاده شانگهای پیاده شوید و از خروجی یک به این فروشگاه برسید.

آدرس: No 500 Zhangyang Road,Pudong,Shanghai

فروشگاه سوپر برند | Super Brand Mall

این مرکز خرید دارای هزاران فروشگاه در 13 طبقه مجزایی که دارد نیز دارا می باشد و هرچه بخواهید در آن پیدا می شود، فروشگاه سوپر برند 70 رستوران مختلف و کافی شاپ را در خود جای داده است.

آدرس: Lujiazui Xi Road, Pudong, Shanghai

مرکز خرید گرند گیت وی | Grand getaway shanghai

آدرس: No.1 Hong Qiao Road, Xujiahui, Shanghai

میلانگ ژنی ایستان | Mei long Zhen Isetan Shanghai Shopping

آدرس: چین، شانگهای، خیابان 1038 نانجینگ غربی

مرکز خرید سیتیک | Citic

آدرس: No. 1168 Nanjing West Road, Shanghai

منبع: الی گشت
انتشار: 12 اسفند 1400 بروزرسانی: 12 اسفند 1400 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 1148

به "تور چین: راهنمای خرید در شانگهای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور چین: راهنمای خرید در شانگهای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید