خنثی سازی حمله داعش به یک پایگاه امنیتی در تونس

به گزارش مجله فان پی سی، وزارت کشور تونس اعلام نمود طرح گروه تروریستی داعش برای هدف قرار دادن یکی از پایگاه های امنیتی واقع در استان صفاقس در جنوب این کشور خنثی شد.

خنثی سازی حمله داعش به یک پایگاه امنیتی در تونس

به نقل از سایت صحافتی، وزارت کشور تونس در بیانیه ای اعلام نمود: اداره کل امنیت ملی تونس در چارچوب طرح مقابله پیش دستانه با نقشه های تروریستی احتمالی و خنثی کردن آنها در مراحل مقدماتی، پیروز شد یک گروهک تکفیری را شناسایی و یک نقشه تروریستی قریب الوقوع علیه یکی از پایگاه های امنیتی استان صفاقس را خنثی کند.

طبق بیانیه وزارت کشور تونس، در این عملیات اعضای گروهک تکفیری بازداشت شدند.

این وزارتخانه تاکید نمود: سرنموده این گروهک آموزش های گسترده ای در خصوص چگونگی ساخت و آماده سازی مواد منفجره، انجام آزمایش های هدفمند و شروع کارهای مقدماتی پس از فراهم شدن تجهیزات لازم را جهت اجرای یک عملیات ویژه که بعدها داعش مسؤولیت آن را بر عهده گیرد، دریافت نموده بود.

همچنین وزارت کشور تونس اعلام نمود: مقدار قابل توجهی مواد اولیه لازم برای ساخت مواد منفجره و دستگاه های الکترونیک از اعضای این گروهک کشف و ضبط شدند و دادستان عمومی در مرکز قضایی مبارزه با تروریسم دستور بازداشت تمامی این افراد و ادامه تحقیقات از آنها را صادر کرد.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 2 خرداد 1400 بروزرسانی: 2 خرداد 1400 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 794

به "خنثی سازی حمله داعش به یک پایگاه امنیتی در تونس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خنثی سازی حمله داعش به یک پایگاه امنیتی در تونس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید