جعبه کارتنی چیست و چرا برترین بسته بندی برای محیط زیست به تعداد می رود؟!

به گزارش مجله فان پی سی، جعبه های مقوایی راه راه یا جعبه های کارتنی به متداول ترین نوع بسته بندی تبدیل شده اند و در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد. کاغذ راه راه که در جعبه های مقوایی استفاده می گردد فواید زیادی دارد. آن چیزی که آن را مفیدتر می نماید این واقعیت است که اثر بالشتی می دهد و از ورود رطوبت به داخل جعبه جلوگیری می نماید. جدا از این ، استفاده از جعبه های مقوایی کارتنی فواید بی شماری در محیط دارد. در ادامه چند مورد از این مزایا آورده شده است:

جعبه کارتنی چیست و چرا برترین بسته بندی برای محیط زیست به تعداد می رود؟!

قیمت و نمونه جعبه آماده

مزایای جعبه های مقوایی راه راه یا جعبه های کارتنی چیست ؟

می توان دوباره استفاده کرد

هدف اصلی ساخت محصولات دوستدار محیط زیست استفاده مجدد از آنها است. جعبه کارتنی به علت جمع شدن گوشه های انعطاف پذیر ، به راحتی جمع می شوند. می توانید این جعبه ها را تا کنید و دوباره برای استفاده های بعدی از آنها بهره ببرید. علاوه بر این ، می توان آنها را به راحتی ذخیره کرد زیرا فضای زیادی را اشغال نمی نمایند. بیشتر فراورینمایندگان جعبه کارتنی این جعبه ها را در میزان های گوناگون فراوری می نمایند تا مشتریان در هنگام خرید گزینه های مختلفی برای انتخاب داشته باشند.

بیشتر بخوانید : 100 ایده خلاقانه و مجذوب کننده بسته بندی 2021

صرفه جویی در مصرف انرژی

یکی از دلایلی که جعبه کارتنی چنین تقاضاهای زیادی دارند ، ساخت آنها از مواد قابل بازیافت است. این امر به صرفه جویی در میزان زیادی انرژی در واحد فراوری یاری می نماید. اگر ساخت جعبه کارتنی را دیده باشید، متوجه می شوید که از مواد محلی موجود ساخته شده اند. بعلاوه از نظر هزینه حمل و نقل صرفه جویی زیادی می گردد. از آنجا که می توانید از جعبه کارتنی استفاده مجدد کنید ، احتیاج به فراوری جعبه های تازه کاهش می یابد. این در نهایت باعث صرفه جویی زیادی در انرژی خواهد شد زیرا هیچ ماده اولیه ای مورد احتیاج نخواهد بود.

بیشتر بخوانید : برترین شرکت چاپ و بسته بندی ایران کدام است؟

طراحی بسته بندی نوآورانه

یکی دیگر از مزایای کار با فراورینمایندگان جعبه کارتنی این است که آنها طراحی بسته بندی را انجام می دهند که از نظر محیط زیست پایدار باشند و دیگر احتیاجی به استفاده از مواد اضافی در جعبه نخواهد بود. اما ، می توانید مطمئن باشید که قدرت جعبه حفظ خواهد شد و بسته بندی فشرده خواهد بود. مقاومت ساختاری جعبه باعث محافظت بهتر می گردد. از همه مهمتر ، طراحی جعبه ها به گونه ای انجام می گردد که با کمترین میزان مواد ساخته گردد.

بیشتر بخوانید : برترین طراح بسته بندی در ایران چه توانایی هایی دارد ؟

استفاده از مواد تتازه پذیر برای ساخت جعبه ها

آیا تا به حال مواد تشکیل دهنده یک جعبه کارتنی را دیده اید؟ در غیر اینصورت ، باید بدانید که آنها از کاغذهایی فراوری شده اند که از درختان کاج یا توس تهیه می شوند. تعداد زیادی از این درختان را خواهید یافت و می توانید آنها را در خاک های مختلف پرورش دهید. بعلاوه ، آنها خیلی سریع رشد می نمایند و فراوری سریع جعبه کارتنی به برترین شرکت چاپ و بسته بندی زیادی یاری نموده است. جنگلهایی که مواد جعبه از آنجا برداشته می گردد به طور پایدار مدیریت می گردد.

منبع: مجله چاپخونه
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 931

به "جعبه کارتنی چیست و چرا برترین بسته بندی برای محیط زیست به تعداد می رود؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جعبه کارتنی چیست و چرا برترین بسته بندی برای محیط زیست به تعداد می رود؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید