تعطیلی زودهنگام بعضی موزه های تهران

به گزارش مجله فان پی سی، ساعت بازدید از موزه ها و محوطه های تاریخی از بیستم تا بیست و هشتم اسفندماه از 9 صبح تا 19 عصر است. این وزارتخانه اعلام نموده که ساعت بازدید از موزه ها و مجموعه های تاریخی در تعطیلات نوروز و ماه رمضان را متعاقبا اعلام می نماید.

تعطیلی زودهنگام بعضی موزه های تهران

بعضی موزه های تهران در آستانه شروع مراسم چهارشنبه سوری از تعطیل زودهنگام خبر دادند.

به گزارش ایسنا، بعضی اماکن تاریخی تهران از جمله کاخ سعدآباد، کاخ گلستان و موزه مقدم در اطلاعیه های جداگانه، از تعطیلی زودهنگام در روز سه شنبه 23 اسفندماه، پیش از شروع مراسم چهارشنبه سوری خبر دادند.

این مجموعه های تاریخی که ساعت بازدید را از روز شنبه 20 اسفندماه تا ساعت 19 افزایش داده بودند، سه شنبه 23 اسفندماه تا ساعت 15 باز بودند. مجموعه کاخ های سعدآباد نیز اعلام نموده که ساعت بازدید در این روز، تا ساعت 16 بوده است.

ساعت بازدید از موزه ها و محوطه های تاریخی زیرمجموعه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از بیستم تا بیست و هشتم اسفندماه از 9 صبح تا 19 عصر است. این وزارتخانه اعلام نموده که ساعت بازدید از موزه ها و مجموعه های تاریخی در تعطیلات نوروز و ماه رمضان را متعاقبا اعلام می نماید.

آسیب های ناشی از مواد محترقه و رفتارهای پرهیچان در چهارشنبه سوری از جمله عوامل نگران کننده ای است که بارها درباره تهدید آثار تاریخی در این مناسب هشدار داده شده است. بنابر اظهارت مسؤول گروه بازسازی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، در دو شب گذشته، پل تاریخی خواجو از جمله آثار تاریخی بوده که بر اثر پرتاب مواد آتش زا، دچار آسیب شده است.

منبع: عصر ایران
انتشار: 23 اسفند 1401 بروزرسانی: 23 اسفند 1401 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 1391

به "تعطیلی زودهنگام بعضی موزه های تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی زودهنگام بعضی موزه های تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید