تجمع در بغداد در اولین سالگرد ترور کارشناس امنیتی عراق، تعهد دولت به ادامه پیگیری

به گزارش مجله فان پی سی، در حالیکه رئیس واحد اطلاع رسانی امنیتی عراق تاکید نمود که هر قدر به طول بینجامد، پیگیری پرونده ترور هشام الهاشمی انجام خواهد شد. عده ای از خبرنگاران در بغداد تجمع کردند.

تجمع در بغداد در اولین سالگرد ترور کارشناس امنیتی عراق، تعهد دولت به ادامه پیگیری

به گزارش خبرنگاران، به نقل از روسیا الیوم، گروهی از خبرنگاران عراقی امروز سه شنبه در اولین سالگرد ترور کارشناس امنیتی عراق یعنی هشام الهاشمی، در بغداد تجمع کردند.

همکاران و دوستان الهاشمی در میدان التحریر در مرکز بغداد تجمع نموده و تصاویر او را در دست داشتند.

آنها از دولت عراق خواست عاملان جنایت را شنایی و مجازات نموده و اجازه ندهد از مجازات طفره فرایند.

شماری از فعالان مدنی در عراق برای یادبود ترور هشام الهاشمی تجمع کردند. به گزارش خبرنگار بغداد الیوم، شماری از فعالان و شخصیت های امنیتی از جمله سعد معن، مدیر روابط عمومی و رسانه وزارت کشور هم شرکت داشتند.

بعلاوه واحد اطلاع رسانی امنیتی عراق امروز جزئیات پفراینده ترور هشام الهاشمی، پژوهشگر و کارشناس مسائل سیاسی عراق را پس از گذشت یک سال از این جنایت گفت.

سعد معن، رئیس واحد اطلاع رسانی امنیتی عراق در گفت وگویی به پایگاه خبری بغداد الیوم گفت: پس از گذشت یک سال تاکید می کنیم که هر قدر به طول بینجامد به پیگیری پفراینده ترور الهاشمی ادامه خواهیم داد.

وی اضافه نمود: در طول این یک سال از گذشت شهادت الهاشمی، با تمام جزئیات و با دقت به پیگیری این پفراینده و آنالیز اموری که امکان رسیدن به قاتلان او وجود دارد، اقدام کردیم.

رئیس واحد اطلاع رسانی امنیتی عراق ادامه داد: هرگز درمورد این پفراینده مسامحه نخواهیم کرد و به شناسایی قاتلان ادامه خواهیم داد؛ جزئیات در دسترس است و کوشش ها از سوی نیروهای امنیتی ادامه دارد و در نهایت به گناهکاران خواهیم رسید.

هشام الهاشمی یک سال گذشته در نزدیکی منزلش در منطقه زیونه در شرق بغداد به وسیله افراد مسلح ترور شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 906

به "تجمع در بغداد در اولین سالگرد ترور کارشناس امنیتی عراق، تعهد دولت به ادامه پیگیری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجمع در بغداد در اولین سالگرد ترور کارشناس امنیتی عراق، تعهد دولت به ادامه پیگیری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید