ب ام و X3 M و X4 M مدل 2022 را در یک ویدیوی اکشن نمایش داد

به گزارش مجله فان پی سی، ب ام و (BMW) با یک ویدیوی کوتاه اکشن، نمایی کلی از مدل های جدید سال 2022 خودروهای X3 M و X4 M را به نمایش گذاشت.

ب ام و X3 M و X4 M مدل 2022 را در یک ویدیوی اکشن نمایش داد

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

پس از مدت ها نمایش عکس های لو رفته از آزمایش خیابانی، سرانجام تیزرهای رسمی ب ام و X3 M و ب ام و X4 M در راه است تا جزئیات بیشتری از این خودروهای کراس اوور به نمایش بگذارند. در نخستین تیزر روز معینی برای رونمایی از این دو خودرو اعلام نشده اما اشاره شده که این رو نمایی به زودی انجام خواهد شد.

تیزر تبلیغاتی این شرکت مجموعه BMW Films را تداعی می نماید که قدیمی ترین اپیزود ان اکنون 20 ساله است. در این ویدیو X3 M و X4 M شب هنگام در شهر شتاب می گیرند و تعقیب و گریز خودروها نشان داده می گردد.

در کنار ویدیوی رسمی BMW و با توجه به تصاویر جاسوسی، X3 M و X4 M به روز شده، تغییرات چشمگیری نسبت به نسل قبلی ندارند. هر دوی آن ها دارای سپر جلو و بخش عقبی اصلاح شده هستند. هم چنین خوشه های نوری آن ها هم تغییراتی نموده است.

طبق گزارش ها، این مدل ها پیشرانه هایی مشابه با مدل های قبلی خواهند داشت که در نسخه های استاندارد شامل موتور توربوشارژر دوقلوی 3.0 لیتری شش سیلندر خطی با 473 اسب بخار قدرت و 600 نیوتن متر گشتاور است که در نسخه های کامپتیشن (Competition) به توان 503 اسب بخار می رسد.

موتور خودرو خروجی را به وسیله یک جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک و سیستم چهارچرخ متحرک به چرخ ها می فرستد. همچنین پیش از این صحبت هایی درباره هیبریدی بودن پیشرانه این خودروها مطرح شده بود.

در اصل، این مدل ها خواهر و برادرهای مدل های M3 و M4 هستند با این تفاوت که برای افرادی طراحی شده اند که یک کراس اوور را به یک خودروی کوپه یا سدان کلاسیک ترجیح می دهند.

عظیم ترین تغییرات این مدل ها احتمالا در کابین داخلی خواهد بود که حداقل انتظار می رود شاهد به روزرسانی جدیدی برای نرم افزار سیستم اطلاع رسانی و سرگرمی باشیم. هنوز اطلاعاتی درباره نمایشگر این خودروها و گزینه های هوشمند آن وجود ندارد اما احتمالا این مدل های 2022 با ویژگی های یاری رانندگی بیشتری عرضه شوند.

در حالی که تاریخ دقیق رونمایی معین نیست اما شروع تبلیغات BMW نشان می دهد که این زمان خیلی دور نخواهد بود. حتی ممکن است این شرکت پیش از سرانجام سال 2021 (آخر پاییز) فروش X3 M و X4 M را شروع کند.

عکس کاور: بخشی از تیزر BMW X3 M 2022

Credit: BMW

منبع: Motor1

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 تیر 1400 بروزرسانی: 13 تیر 1400 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 857

به "ب ام و X3 M و X4 M مدل 2022 را در یک ویدیوی اکشن نمایش داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ب ام و X3 M و X4 M مدل 2022 را در یک ویدیوی اکشن نمایش داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید