طراحی باغ ویلا ساده: بهره برداری از باغ موزه مشاهیر دنیا در فارس از سال آینده

به گزارش مجله فان پی سی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از اختصاص اعتبار برای بهره برداری از باغ موزه مشاهیر دنیا در فارس از سال آینده اطلاع داد.

طراحی باغ ویلا ساده: بهره برداری از باغ موزه مشاهیر دنیا در فارس از سال آینده

جهت دریافت خدمات طراحی باغ ویلا ساده با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

سید عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی در جریان بازدید پنجشنبه 22 مهرماه از مجموعه باغ موزه مشاهیر جهان در استان فارس با اشار به تامین اعتبارات لازم، از بهره برداری از این مجموعه در سال آینده اطلاع داد. وی در این رابطه اذعان داشت:

مشکل اعتبار ساخت این مجموعه با اختصاص تسهیلات به زودی رفع می گردد و امیدواریم تا سال آینده به بهره برداری برسد.

ضرغامی با بیان اینکه تا به امروز 75 درصد از باغ موزه مشاهیر ساخته شده است، این مجموعه جهانگردی را به سبب دربر گرفتن تندیس مشاهیر جهان، بیش از هر مجموعه ای پیغام آور صلح و دوستی دانست و اذعان داشت:

همه جهان در کوشش برای ایران هراسی هستند و این در حالی است که هر جهانگرد پس از سفر به ایران متوجه روحیه دوستی و مودت ایرانیان می گردد.

بنا بر گفته وزیر میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی، تا به امروز برای ساخت این مجموعه 46 میلیارد تومان هزینه شده و برای تکمیل نیازمند 50 میلیارد تومان اعتبار است. شایان ذکر است که ساخت باغ موزه مشاهیر از سال 1389 در جوار آرامگاه حافظ شروع و در سال 1396 به بخش خصوصی واگذار شد.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 اسفند 1400 بروزرسانی: 6 اسفند 1400 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 1141

به "طراحی باغ ویلا ساده: بهره برداری از باغ موزه مشاهیر دنیا در فارس از سال آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی باغ ویلا ساده: بهره برداری از باغ موزه مشاهیر دنیا در فارس از سال آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید