برنامه ریزی برای تکمیل و تجهیز ترمینال جدید فرودگاه آبادان در سال 99

به گزارش مجله فان پی سی، پروانه سهرابی مطرح نمود: فرودگاه آبادان هم زمان با ملی شدن صنعت نفت با هدف یاری به صنعت پالایش نفت در کشور تاسیس شده و نقش بسیار مهمی از گذشته تابه حال در عرصه هوایی ایفا نموده است. همچنین اکنون به دلیل ورود بسیاری از گردشگر ها از شهر آبادان به کشور، فرودگاه نقش بسیار مهمی در جهت گردش اقتصادی و افزایش گردشگر در کشورایفا می نماید.

برنامه ریزی برای تکمیل و تجهیز ترمینال جدید فرودگاه آبادان در سال 99

مدیر فرودگاه آبادان در معرفی مهمترین اقدامات اجرا شده در این فرودگاه طی سال 98 گفت: در این راستا می توان به بهسازی ساختمان اداری شامل تعویض سقف برج مراقبت پرواز، بهسازی و تغییر و تحول بزرگ در پارتیشن داخلی ساختمان اداری در واحدهای مختلف، زیباسازی محوطه روبروی ساختمان اداری، بهسازی و ترمیم آسفالت و فضای پارکینگ و سیستم روشنایی فرودگاه، بهسازی آسفالت محوطه روبروی سالن فرودگاه، پیشرفت بیش از70 درصدی ترمینال جدید فرودگاه و ساخت جاده دسترسی به ترمینال جدید اشاره نمود.

وی همچنین از آغاز به کار تخریب و بهسازی ترمینال قدیم و همچنین بهسازی محوطه روبروی ترمینال قدیم، احیای بیش از 10 هکتار فضای سبز فرودگاه، بهسازی آسفالت ورودی فرودگاه و محوطه ترمینال، بهسازی واحد ایمنی و آتش نشانی فرودگاه و آغاز ساخت خوابگاه و سالن غذاخوری واحد سپاه فرودگاه اطلاع داد.

سهرابی در معرفی برنامه های فرودگاه آبادان در سال 99 بیان کرد: در این راستا می توان به ادامه فرایند بهسازی ترمینال قدیم شامل تغییر نما، دکوراسیون داخلی و تغییر کاربری فضاهای داخلی ترمینال، ساخت سردر ورودی فرودگاه، احداث ساختمان جدید سپاه حفاظت، تکمیل و تجهیز ترمینال جدید و احداث ساختمان تاکسیرانی فرودگاه اشاره نمود.

منبع: شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران

منبع: گردشبان
انتشار: 8 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 111

به "برنامه ریزی برای تکمیل و تجهیز ترمینال جدید فرودگاه آبادان در سال 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه ریزی برای تکمیل و تجهیز ترمینال جدید فرودگاه آبادان در سال 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید