اجرای نمایش محیطی نترسک در فضای باز مرکز تئاتر کانون پرورش فکری

به گزارش مجله فان پی سی، نمایش نترسک اثر مژگان رضائیان از 9 تیر به شیوه محیطی و رایگان اجرا های خود را در فضای باز مقابل مرکز فراوری تئاتر کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان شروع می نماید.

اجرای نمایش محیطی نترسک در فضای باز مرکز تئاتر کانون پرورش فکری

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، نمایش نترسک به کارگردانی مژگان رضائیان ویژه بچه ها بالای 6 سال است که از ساعت 18:30 در محوطه بیرونی و فضای باز مرکز فراوری تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری اجرا می گردد.

در خلاصه این نمایش آمده است: در مزرعه ای بی آب و علف مترسکی تنها زندگی می نماید که با پرنده ای زخمی روبرو می گردد، مترسک به پرنده یاری می نماید تا سلامت خود را به دست بیاورد. در نهایت پرنده برای قدردانی از محبت مترسک، پیشنهاد رفتن به سرزمین دیگری را می دهد.

بازیگران این نمایش الهام دارابی و سیما رحمانی هستند. طراحی صحنه و دکور و طراحی لباس این نمایش را میترا رضائیان، طراحی و ساخت عروسک را مژده زکریاپور و طراحی پوستر و بروشور را مریم اردلی بر عهده دارند. بعلاوه مشاور هنری این اثر حسن دادشکر پیشکسوت تئاتر عروسکی بوده و اشعار و آهنگسازی آن بر عهده امیرحسین انصافی و ساخت تیزر و افکت از سوی هانا حواری نسب صورت گرفته است.

از دیگر عوامل این نمایش اختر تاجیک و هانا حواری نسب به نام عکاس، علیرضا حسین پور و محمدرضا شاملوفر به نام سازندگان دکور، فرزاد فرزام به نام مدیر صحنه، فرزاد کوشکی به نام دستیار صحنه، آرزو رحمانی در بخش دوخت لباس و مهتاب فرهپور به نام منشی صحنه و دستیار کارگردان با این نمایش همکاری دارند.

این نمایش همه روزه به جز شنبه ها ساعت 18:30 در محوطه بیرونی مرکز فراوری تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان واقع در پارک لاله تهران به صورت رایگان برای عموم علاقه مندان اجرا می گردد.

بعلاوه نمایش آرزوهای یک موش کور به نویسندگی سعید ابک و کارگردانی وحید نفر هم از روز دهم تیر 1400 ساعت 19:15 در سالن بوستان مرکز تئاتر کانون پرورش فکری اجرا می گردد.

بر اساس اطلاعیه ستاد ملی مبارزه با کرونا، هنر تئاتر در گروه مشاغل 2 است و اجرای نمایش ها تنها در زمان شرایط قرمز متوقف خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 تیر 1400 بروزرسانی: 27 تیر 1400 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 883

به "اجرای نمایش محیطی نترسک در فضای باز مرکز تئاتر کانون پرورش فکری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای نمایش محیطی نترسک در فضای باز مرکز تئاتر کانون پرورش فکری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید