5 شهر اول خوزستان در توزیع نهاده های دامی کدامند؟

به گزارش مجله فان پی سی، خبرنگاران/خوزستان مدیر تعاون روستایی خوزستان با توجه به اینکه یکی از فعالیت های تعاون روستایی در طول سال تامین و توزیع انواع نهاده های دامی جهت تامین خوراک دام دامداران است، طی برآوردها و در 9 ماهه امسال، 5 شهر اول استان خوزستان در تامین و توزیع انواع نهاده های دامی را معرفی کرد.

5 شهر اول خوزستان در توزیع نهاده های دامی کدامند؟

محمد امین مشخص راد در این باره اظهار کرد: شهرستان دشت آزادگان که دچار تنش آبی شدید شده بود با تامین و توزیع 31 هزار و 470 تن رتبه اول، شهرستان دزفول با تامین و توزیع 10 هزار و 744 تن رتبه دوم، شهرستان شوشتر با 8 هزار و 731 تن رتبه سوم، شهرستان شوش با 8 هزار و 366 تن رتبه چهارم و اندیمشک با 6 هزار و 200 تن رتبه پنجم را به خود اختصاص داده است.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط خشکسالی و تنش آبی، تامین و توزیع خوراک دام در بسیاری از شهرستان هایی که دامداری در آن ها رونق دارد، بخشی از وظایف تعاون روستایی خوزستان را تشکیل داده است.

مشخص راد توضیح داد: از این رو تعاون روستایی خوزستان با آنالیز های لازم و مقدار دام موجود در هر شهرستان و بعلاوه شرایط خشکسالی اقدام به تامین و توزیع انواع نهاده های دامی در 9 ماهه امسال نموده است.

به گزارش خبرنگاران بنابر اعلام این مدیریت، وی مطرح نمود: در 9 ماهه سال 1400 تعاون روستایی پیروز به توزیع جمعا 86 هزار و 246 تن خوراک دام در کل استان شده است، در حالی که مقدار مصوب سازمان مرکزی جهت توزیع خوراک دام به وسیله تعاون روستایی خوزستان رقم 50 هزار تن تا خاتمه آذرماه را نشان می دهد.

مدیر تعاون روستایی خوزستان گفت: تعاون روستایی بی شک تمام کوشش خود را جهت برطرف بخشی از مسائل دامداران به کار خواهد بست و با تامین نهاده های دامی از جمله سبوس، جو، ذرت، کنسانتره و ... سعی در کاهش و یا برطرف مسائل این عزیزان دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 اسفند 1400 بروزرسانی: 10 اسفند 1400 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 1145

به "5 شهر اول خوزستان در توزیع نهاده های دامی کدامند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 شهر اول خوزستان در توزیع نهاده های دامی کدامند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید